wtorek, 27 czerwca 2017

Zwiastun 2x15

Na stronie ,,shadowhunters'' pojawił się już zwiastun nowego odcinka. Jeśli więc obejrzeliście już go (albo tak jak ja, cały czas sobie spoilerujecie), zapraszam do oglądania. Tłumaczenie w rozwinięciu.



Tłumaczenie:
Cłary: Kocham Cię.
Simon: Nie rób tego.
Clary: Dlaczego?
Simon: Ponieważ nie masz na myśli tego, co ja!
PONIEDZIAŁEK, 10 LIPCA
Jace: To było prawdziwe, czułem to i wiem, że Clary też.
MIŁOŚĆ ODKRYTA
Valentine: Twoja miłość do Clary będzie twoją zgubą.
Jace: Nie waż się!
NIENAWIŚĆ UJAWNIONA
Magnus: Nigdy nie chciałem, byś zobaczył tą straszną, odrażającą część mnie.
I ZŁAMANE SERCE
Dziewczyna: Tylko spróbuj.
SIĘ ODGRYZIE
Simon: Myślę, że zabiłem przyziemną.

I co sądzicie. Ja dalej nie zobaczyłam 12. odcinka, więc wiele do powiedzenia nie mam. Na szczęście, przeczytałam książki, więc nie zaspoilerowałam sobie wyborem Clary. Mimo to, serial bardzo odchodzi od książki, więc muszę to wszystko szybko nadrobić.
-Martyna (martbook)


7 komentarzy:

  1. Książka bardziej mi się podobała.. Serial jest pogmatwany..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Clary szybko fohdzie do wniosku, że Jace to ten jedyny a nie bd latała za Simonem jak w brazylijskiej telenoweli

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnus: "Nigdy nie chciałem żebyś zobaczył tą straszną, odrażającą stronę mnie"(this terrible, ugly side of me) <-w dosłownym tłumaczeniu. Niezbyt ładne sformułowanie, wiem. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pomoc, już poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. z Królowej naprawdę zrobili 10 latkę O.o
    https://www.youtube.com/watch?v=Ezd9aPtmcjU

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Podobno 4 lipca jest jakieś wielkie święto, coś w stylu Święta Niepodległości.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic