piątek, 25 sierpnia 2017

Dominic Sherwood w nowym filmie

Hej!

Ostatnio pojawia się sporo informacji i plotek dotyczących aktorów serialu. 
Podobno Dominic i Sarah zerwali. Nie widziałam nigdzie oficjalnego potwierdzenia żadnego z nich, ale uważam, że komentarze fanów serialu w tej kwestii były okropne. Głównie wypowiedzi w tej sprawie wyglądały tak: ,,Cieszę się, nigdy nie lubiłam tej Sarah'', ,,Nigdy nie lubiłam ich jako pary'', ,,Tak, czekałam na to'', albo głównie kierowały się niechęcią do Sarah. To jest śmieszne jak ludzie potrafią cieszyć się z nieszczęścia innej osoby i zakładać, że ,,znają ją'' choć jedyna ich styczność z tą osobą polega na spoglądaniu w ekran. Ja jakoś nigdy nie traktowałam celebrytów jak moich małych realnych simsów, akurat Dom i Sarah wyglądali ze sobą fajnie, ale to wszystko to ich sprawa.

Okej, rozgadałam się, a teraz czas przejść do meritum sprawy. Wczoraj wpadłam przypadkiem na zwiastun nowego horroru w, którym zagrać ma Dominic Sherwood. Sami zobaczcie:
Jakoś mnie ten film nie zachęca. Sama straszna muzyka i trochę krwawych scen nie wystarczy, by zrobić dobry horror. Ale z chęcią zobaczę dla samego Doma.
Co myślicie o tym filmie? Planujecie obejrzeć?

9 komentarzy:

  1. Nie obchodzi mnie ich życie prywatne ani to, czy zerwali czy nie. Interesuje mnie tylko to, co dzieje się w serialach/filmach. Jednak i tak uważam, że średnio pasowali do siebie, no ale to nie mój biznes.
    Jeśli chodzi o trailer tego horroru, to niezbyt zachęcający. Nie sądzę, że będę to oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominic i Sarah zerwali.- na mojej twarzy pojawił się lekki uśmiech, bo nie lubię jej i tyle. Ale to trochę komplikuję, bo kto będzie wtedy Królową Jasnego dworu??? Jeśli chodzi o film to jest spoko, ale raczej go nie obejrzę, ponieważ boję się na horrorach jak małe dziecko, które pierwszy raz w swoim życiu ogląda straszny film.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dom strasznie wygląda w ciemnych włosach, serio lepiej bu w blondzie, albo chociaż w jasnobrązowych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś go w Akademii Wampirów? Tam ma świetne włosy. Chyba bardziej czarne. Jak dla mnie w tym filmie wyglądał najlepiej.

      Usuń
    2. w sumie, całkiem ok

      Usuń
    3. Też uważam, że w blondzie mu lepiej XD

      Usuń
  4. zwiastun nie zachęca , ale ja również planuje obejrzeć dla samego Doma

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Tego filmu raczej nie będę oglądał. Nie cierpie horrorów/trillerów, takie coś mnie po prostu nie ciągnie ale dla fanów takiego rodzaju filmów będzie to raczej interesujące. Co do Sarah i Dona to nie powiem że nie jestem lekko szczęśliwy bo od dawna mi się wydaje że jest/było spore napięcie a oni dwaj jakoś mi wogóle nie pasowali ale poczekajmy zobaczmy czy to prawda u wtedy się cieszmy lub smućmy
    Pozdrawiam Danko

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic