piątek, 25 sierpnia 2017

Zdjęcia promocyjne z 3 sezonu!







Dziewczyny i te ich stylowe etui 😂 Mamy także Aline! Kto jest ciekaw, kto zagra Helen? Nie zbyt przywiązałam się do jej postaci, ale mam nadzieję, że i tak jej nie popsują.

No cóż, czas szybko leci :) 21 sierpnia zaczęły się nagrania do 3A. Zleci, zanim się obejrzymy. Ja najbardziej czekam na Clace, heh.

Musicie mi wybaczyć, za taki krótki post, ale mój telefon chyba nie polubił Shadow i nie chce współpracować, a jestem w gościach u rodziny na pare dni ;c

13 komentarzy:

  1. Słyszałam i czytałam na fejsie, że w s3ep1 będzie scena w instutucie, gdzie będzie Matt, Dom, Kat, Ema i Isaiah. Zresztą wstawilas zdjęcie ☺ i będzie też scena w lofcie Magnusa, gdzie będzie Harry i David ☺zapowiada się ciekawie ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślicie, że będzie najpierw 10 odcinków 3 sezonu i przerwa, tak jak teraz było? Czy od razu 20 odcinków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sezon będzie podzielony na A i B po 10 odcinków:D

      Usuń
    2. Skąd ta pewność?
      Chociaż, w sumie 4 miesiące to raczej za mało za zrobienie 20 odcinków XD

      Usuń
    3. Nie koniecznie. Oglądałeś teen Wolf? Tam były chyba tylko 2 sezony rozdzielone na A i B reszta była ciągła po 29 i więcej odc.

      Usuń
    4. W TW 3 sezony zostały podzielone, pozostałe miały po 12 odcinków. Jeśli chodzi o 3 sezon to pewnie go podzielą, ale mogą np. zmienić ilość odcinków.

      Usuń
    5. A kurde pomyliły mi się przyciski miało być 20+ a nie 29

      Usuń
  3. Jestem niecierpliwy za 3 sezonem. Ja też czekam na Clace i mam nadzieje że akcja będzie chociaż podobna do tej książkowej bo tam było to świetne z jednej strony Clary która stara się dojść do Jeca będąc przy nim a z drugiej Alec i Izzy którzy próbują znalźć Sebastiana i zarazem zdobyć miecz Michała. Czekam na Styczeń.
    Pozdrawim Danko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś wie jaki Don ma znak czarodzieja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie wiem. Nigdy się jej zbytnio nie przyglądałem

      Usuń
  6. Już się nie mogę doczekać nowego sezonu!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic