czwartek, 17 sierpnia 2017

Piosenka Katherine McNamara

Hej! Emocje po finale opadły? Niedługo powinnam dodać wypunktowanie, ale ostatnio było u mnie dość ciężko przez co praca idzie mozolnie. W międzyczasie znalazłam pełne nagranie z piosenką Kat z finału. Ktoś ją dosłyszał w trakcie oglądania? Ja szczerze powiem, że się przysłuchiwałam, ale nie mogłam tego wyłapać. Wydaje mi się nawet, że jak za drugim razem oglądałam fragment gdzie jest ta piosenka to wydawało mi się, że śpiewa to Ruelle.
Piosenka jest całkiem fajna. Głos Kat wydaje się bardziej dojrzały niż w jej poprzednich wykonaniach z przed lat. Coś zawsze w jej głosie było takiego piskliwego. Ale nie przepadam za za mocno zremiksowanymi piosenkami. Mam wrażenie, że za dużo dzieje się w tej piosence z tyłu, te wszystkie głosy, głośna muzyka. Tak samo było z piosenką Alberto, w wersji audio koszmar, ale w akustycznej się zakochałam. To jest jedynie dowód na to, że naszej obsadzie powinno się dać gitarę i puścić do śpiewania na ulicę.
Co nie zmienia faktu, że piosenka mi się podoba.

Piszcie co wy myślicie o wykonaniu Katherine!

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta piosenka ,Kat ma świetny głos.

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka leci w barze jak Simon rozmawia z Maią

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas oglądania odcinka też nie mogłam namierzyć tej piosenki. No ale ja mam tak, że skupiam się na tym, co się dzieje, a nie na muzyce w tle XD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic