czwartek, 10 sierpnia 2017

Wywiad z Katherine McNamara

Znalazłam wywiad z Katherine McNamara dla The Wrap w, którym poruszyła m.in. kilka kwestii:
- temat śmierci w finale
- możliwy odcinek musicalowy

Zapraszam po więcej!
Katherine powiedziała, że może umrzeć jedna osoba, a może umrzeć więcej.
Czy jest szansa, że zaśpiewasz w 3 sezonie?
Kat: Właściwie to nie wiem za wiele o 3 sezonie. Myślę, że wszystko jest możliwe. Ciągle żartują o odcinku musicalowym.
Myślę, że to byłoby genialne. Wyobrażasz sobie śpiewać i walczyć?
Kat: To byłoby intensywne.
Z kim z serialu byś : ożeniła się, pocałowała, zabiła?
Kat: O nie! Pójdę po prostu supernaturalnymi stworzeniami. Ożeniłabym się z czarownikiem. Oczywiście zabiłabym demona i pocałowała Nocnego Łowcę.
Jaka jest twoja jak dotąd ulubiona scena z Alberto?
Kat: Kocham pracować z Alberto. Myślę, że jedna z moich ulubionych scen z nim była w odcinku 15. To było coś w stylu odcinek zerwania Clary i Simona. To była jedna z najcięższych rzeczy do nakręcenia. To było straszne dla naszych postaci, ale po części też i dla nas. Ponieważ wiedzieliśmy, że to był koniec pewnej ery serialu. Po tym nie widziałam go przez prawie trzy odcinki. Co było dziwne. Ponieważ zawsze był dla mnie oparciem dla mojej postaci. Odcinek 15 był prawdopodobnie moim ulubionym.


***
Jak myślicie, dostaliśmy wskazówkę co do śmierci w finale, czy Kat próbuje nam tylko namieszać?
Chcielibyście usłyszeć jak śpiewa? Nie mówię tu o odcinku musicalowym, ale może będzie miała okazję zaśpiewać jakąś piosenkę jak Alberto. Kto wie.

Dodatkowo wstawiłam na bloga ankietę dotyczącą tego kto waszym zdaniem umrze w finale. Można wybierać kilka opcji. Podałam te osoby, które padały w komentarzach i przez wielu z was są najbardziej pewne.

12 komentarzy:

  1. Chciałabym usłyszeć jak Kat śpiewa i tak jak napisałaś nie mówię tutaj o odcinku musicalowym ,ale żeby miała okazję zaśpiewać jakąś piosenkę tak jak miał okazję zrobić to Alberto.Cieszę się z zerwania Clary i Simona bo zawsze widziałam ich jako przyjaciół , a co do tego kto umrze w finale to nadal obstawiam ,że będzie to Jace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem będzie to Jace (ale jego śmierć oczywiście będzie tylko chwilowa tak jak w książkach - inaczej widzowie by chyba zbojkotowali cały serial), a ponadto mam nadzieje, że pójdą tropem książek i zginie Valentine.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak to było w książkach ,że przywrócili Jace'a do życia.

      Usuń
    2. Val wezwał Razjela, ale okazało się, że do życzenia ma prawo Clary i poprosiła o Jace'a.

      Usuń
    3. Aha dzięki pewnie zrobią tak jak w książce było , gorzej jak to nie Jace umrze w finale.

      Usuń
    4. Gorzej jak umrze Jace i ktoś jeszcze. Chociaż Jace musi umrzeć, bo bez tego nie będzie tego wszystkiego co działo się po jego śmierci, a to mój ulubiony wątek w książkach.

      Usuń
    5. pewno umrze Jace i Valentine ;p

      Usuń
    6. może nawet Max

      Usuń
  3. Omg tylko nie odcinek musicalowy xd w PLL świetny obiecywali odcinek musicalowy, a wyszła taka sobie scenka, gdzie śpiewała tylko Mona xD a w Shadowhunters wyszłoby to po prostu śmiesznie ����
    Ale gdyby Kat zaśpiewała po prostu jakąś piosenkę, to byłoby spoko ;D
    Mam nadzieję, że pójdą zgodnie z książką i uśmiercą Jace'a. Jeszcze po cichu liczę na to, że Max umrze (wiem jestem okropna haha xdd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam. Odcinek musicalowy w PLL był kompletną beznadzieją. Tyle o tym gadali, a potem dostaliśmy czarno-biały sen i tylko Monę, która śpiewała. Ogólnie myślę, że odcinek musicalowy nie jest dobrym pomysłem i lepiej niech nie robią tego w Shadowhunters. Ale jak pisałam fajnie, by było, gdyby dali Kat zaśpiewać jak Alberto tak po prostu.
      Też mam nadzieję, że uśmiercą Jace'a i nie martw się też gdzieś po cichu czekam na śmierć Maxa xD

      Usuń
    2. Hahah dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyna xD

      Usuń
    3. Ja też liczę, że Max umrze. Piona!

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic