wtorek, 15 sierpnia 2017

Stills finału

Znalazłam krótki still finału. Jeśli ktoś nie chce sobie spoilerować to niech nie ogląda. Do tego jakość cienka, więc nie polecam. Ale i tak wrzucam jak się pojawiło. Filmik trwa tylko 15 sekund, dalej są tylko zdjęcia i jakaś gadanina odnośnie kanału.
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Simon:
Zawarłaś umowę z Valentinem?
Królowa Faerie:
Chciałam chronić swoich ludzi.
Magnus:
Alexander. Wszystko w porządku?
Isabelle:
Jego runa Parabatai...

Po obejrzeniu tego krótkiego filmiku coraz bardziej wierzę w to, że to Jace umrze.
Do tego dziwi mnie, że pokazali nam taki spoiler z Sebastianem. Nie wiem, czemu największe sekrety ujawniają tuż przed odcinkiem. Mieli asa w rękawie, bo część myślała, że on nie żyje (oczywiście część spodziewała się, że to nie prawda, bo czytała książki) i wrzucili go do sieci. 

***
Sorka, że wszystko podrzucam tak późno. Tłumaczyłam się już na chacie, ale powtórzę. Dzisiaj spędziłam cały dzień w aucie, więc nie miałam możliwości nawet napisać żadnego postu, a co dopiero wstawić. Jednak, jeśli ktoś planuje oglądać w nocy to godzina nie powinna mu przeszkadzać, a inni mogą jeszcze zajrzeć tu przed napisami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic