sobota, 23 września 2017

Inne seriale #11

Hej!

Od jakiegoś nie mam siły nawet zabrać się do napisania czegokolwiek. Mam teraz sporo czytania na studia i zapełnia mi to połowę dnia. Dlatego postanowiłam dodać post z tej serii, bo nie wymaga on ode mnie dużo, a wam może dać coś do poczytania. Dziś mam dla was wszystkie seriale z mojej Netflixowej listy. Zapraszam!
Tytuł: 13 powodów (13 reasons why)
Liczba sezonów: 1
Sieć: Netflix

Opis: Serial skupia się na śmierci licealistki Hannah Baker i kasetach na, których dziewczyna pozostawiła 13 powodów dlaczego postanowiła się zabić.

Moja opinia: Serial dla mnie jak pewnie i dla większości był dość ciężki. W końcu nie jest to temat łatwy, ale mimo tego co sądzą nauczyciele należy o tym mówić. Jednak, jeśli chodzi o serial to uważam, że świetnie go zrobili i pokazali to, że każdy ma inny powód, by się zabić. Dla jednych to może być błahostka, a dla innych nie. Przeczytałam też częściowo książkę na podstawie, której powstał serial. Na początku bardzo mnie wciągnęła, ale z każdą kolejną stroną zainteresowanie malało. Wydaje mi się, że to jak wybrano, by opisać tą historię bardziej pasuje na ekran niż papier.

Tytuł: Pamiętniki Wampirów (The Vampire Diares)
Liczba sezonów: 8
Sieć: The CW

Opis: Cztery miesiące po tragicznym wypadku w, którym zginęli rodzice Eleny Gillbert do miasta powracają Damon i Stefan Salvatore. Elena jednak nie zna mrocznej prawdy o braciach. W tym czasie w mieście dochodzi do serii morderstw.

Moja opinia: Nie byłam przekonana do tego serialu, ale koleżanka przez całe liceum namawiała mnie do tego serialu i w końcu po maturze postanowiłam dać mu szansę. Pierwszy odcinek, co ja gadam pierwszy sezon kompletnie mi nie przypadł. To co mnie trzymało przy tym serialu to najpierw postać Damona, potem pewien związek (żeby nie rzucać spoilerami), a potem Damon i Stefan. Bo jak Stefan nie jęczy to jest całkiem fajny. Ogólnie polecam, bo choć może czasem wydawać się dość płytki, przeciągany, nudny to zawsze znajdzie się coś co cię przy nim zatrzyma. Jak nie punkty, które podałam wyżej to coś innego. Ja pochłonęłam serial w całe wakacje, a moja siostra jeszcze szybciej. 

Tytuł: Unbreakable Kimmy Schmidt
Liczba sezonów: 3
Sieć: Netflix

Opis: Po 15 latach życia w bunkrze Kimmy wraz z trzema innymi kobietami zostaje uratowana. Teraz postanawia stanąć na nogi rozpocząć wszystko od nowa, zaczynając od przeprowadzki do Nowego Jorku. Tak zaczyna się jej nowe życie.

Moja opinia: Netflix robi naprawdę świetne seriale na, których nie można się zawieść. Jednym z nich jest właśnie ..Unbreakable Kimmy Schmidt''. Serial posiada naprawdę barwne postacie jak przyjaciel głównej bohaterki Tytus. Uważam, że fajnie została pokazana osoba dorosła z podejściem dziecka. Dzięki temu ma w sobie więcej radości, ale jest też momentami głupkowata. A to wszystko na tle pięknego Nowego Jorku. Trochę się ociągam z obejrzeniem najnowszego sezonu, ale uwielbiam tą komedię i naprawdę szczerze polecam.

***
Który serial najbardziej was zaciekawił? To jedne z moich ulubionych seriali, więc z chęcią poznam waszą opinię.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem. Czytałam o tym, ale jak na razie jest tylko jeden sezon

      Usuń
  2. Serial 13 powodów mi nie podszedł. Dłużył się, a niemądrość bohaterki irytowała. Za to "Pamiętniki wampirów" kocham. Serial pochłonęłam szybko, za szybko. Bawił, przerażał i niejednokrotnie uczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z Pamiętnikami się zgadzam. Niby wszyscy na niego pod koniec narzekali jak z PLL. Ale z jednej strony chciało się oglądać, a z drugiej nie, bo szkoda kończyć. Finał akurat w odróżnieniu do pll był super. Dalej dźwięczą mi w głowie te słowa ,,I was feeling epic''.

      Usuń
    2. Pamiętniki wampirów to mój ulubiony serial obok kilku innych a widziałem wiele seriali. Jak ktoś nie oglądał to koniecznie niech zacznie. Warto.

      Usuń
  3. Generalnie nie oglądam komedii (no chyba że byłby tam jakiś fajny wątek homoseksualny XD), ale ta ostatnia propozycja może być w miarę spoko. Ze względu np. na to, że ja też nieraz zachowuję się jak dziecko (mam 17 lat, czyli jeszcze dziecko jestem, no ale jednak...XD) i jeżeli ona faktycznie się tak zachowuje, to może stwierdziłabym, że to wcale nie jest takie absurdalne i infantylne. Zresztą...nie wiem, czy będę mieć okazję albo chęć to obejrzeć, bo nie mam zbyt wiele czasu - chodzę do 2 liceum. W każdym razie mam takie pytanie: To można oglądać tylko na Netflixie czy jest gdzieś w internetach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bohaterka większość życia była zamknięta w bunkrze, więc jak zobaczysz jak ona się zachowuje (nosi kolorowe skarpetki, świecące tenisówki, a to tylko kwestia wyglądu) to stwierdzisz, że ty zachowujesz się niezwykle dojrzale. Jest trochę naiwna, ale ciekawa. Ja akurat oglądałam na Netflixie, ale 1 odcinek widziałam na cda i jak pogrzebiesz to pewnie też znajdziesz resztę.
      Rozumiem co do czasu, sama dopiero co mam za sobą klasę maturalną i pamiętam, że cały horror zaczął się w 2 klasie, bo 1 to prawie jak gimnazjum. W takim razie powodzenia. (Akurat ten serial idealnie się nadaje na wyluzowanie pomiędzy nauką i przygotowaniami do matury, więc jak postanowisz złapać po coś do odpoczynku to to się nada)

      Usuń
    2. Może kiedyś obejrzę. I tak uważam, że jestem niepoważna (i też lubię świecące buty XD), ale jeśli ona była w bunkrze, to chyba faktycznie zachowuje się jeszcze gorzej. Nie mam nadmiaru czasu, ale kiedy już go trochę mam, to lubię obejrzeć coś interesującego - czyli coś z wątkiem boyXboy. Ten serial nie spełnia tego podstawowego warunku, ale może okazać się fajny,... zastanowię się nad obejrzeniem.
      Na samym początku tego roku szkolnego odczułam wyraźną różnicę między 1 i 2 klasą liceum. Niby odpada sporo przedmiotów, ale jest o wiele więcej materiału, bo się coś rozszerza. Ja jestem na pol-hist-WOS. A ty na jakim profilu byłaś?
      I dzięki za życzenie powodzenia, bo to jest coś, co mi się zdecydowanie przyda. Tym bardziej, że prawie wszystkie święta w tym roku szkolnym wypadają w weekend i będzie mało wolnego. No masakra jakaś ;(

      Usuń
    3. Właściwie to zdziwię cię, bo jest tam wątek, którego szukasz. Jest tam jedna postać, która jest gejem i jest dość barwna. Może nawet lepsza od samej głównej bohaterki.
      Pol-his-wos? A ja myślałam, że mój profil miał długą nazwę. Ja byłam na humanie językowo-artystycznym. Chociaż i tak pod koniec okazało się, że to jeden wielki żart, bo nie mają na nic funduszy.
      Liceum to dla mnie najgorszy koszmar, więc dobrze to rozumiem. Teraz wspominam wszystkie te długie batalie z lekkim uśmiechem, ale gdybym miała tam wrócić...
      To zawsze wychodzi tak beznadziejnie z tymi świętami, dlatego ja się cieszę, że mój uniwerek remontują i zaczynam dopiero 6 listopada. Mam jeszcze trochę czasu na odpoczynek.

      Usuń
    4. Oooo... jeśli tam ktoś jest gejem, to powiem ci, że mnie zachęciłaś XD
      Trochę zazdro, że masz jeszcze wolne. Też bym się jeszcze trochę poobijała i nic nie robiła. Czasami taki leniuch ze mnie (w zasadzie to bardzo często, ale nikt nie musi o tym wiedzieć XD). Teraz to nawet Trzech Króli ma być w sobotę... Chyba tylko ferie będą porządną dawką wolnego. Pocieszam się tylko myślą, że jeszcze kawałek września, październik, listopad, grudzień i... będzie styczeń! A co za tym idzie - 3 sezon Shadowhunters. To chyba jedyne, na co warto czekać

      Usuń
  4. Z tych wszystkich seriali do końca oglądałam "Pamiętniki Wampirów". I polubiłam serial, ale generalnie ja lubię wszystko, co wiąże się z wampirami :) No i kto by się nie oparł urokom Damona? :)
    Serial "Trzynaście powodów" raczej mnie nie przekonał. Obejrzałam jedynie trzy odcinki i utknęłam i jakoś nie mam zapału, aby go dalej oglądać.
    A tego ostatniego nie oglądałam, ale wydaje się fajna fabuła. Może zacznę oglądać, jak skończę nadrabiać inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damon w pewnych momentach jako jedyny trzymał mnie przy tym serialu. Od jego pierwszych słów do ostatnich był doskonały.
      Ja teraz nadrabiam każdego serialu po trochę, tyle wolnego czasu, że aż za dużo. Ale ten ostatni to taka naprawdę fajna pozycja na luźny wieczór

      Usuń
  5. Z Pamiętnikami tak jest że jak ktoś teraz zacznie to 1 sezon może wydawać się nudny. Kiedy był szał na wampiry i po tych zmierzchach pojawiły się pamiętniki to były już inne czasy, inaczej niż teraz się oglądało. Jednak myślę że od 2 sezonu już akcja rozkręca się, a jak pojawia się wątek Klausa i pierwotni to już rozrywka na najwyższym poziomie. Potem w ostatnim sezonie jest jak jest, ale nadal postacie takie jak Damon czy Stefan sprawiają że chce się oglądać. Warto obejrzeć. Polecam każdemu.

    Na 13 powodach na 1 odcinku się zanudziłem na śmierć i zasnąłem, potem już nie oglądałem, a tego ostatniego serialu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. 13 powodów ~ cóż obejrzałam, ale bardziej z ciekawości tych powodów dla których się zabiła niż samego serialu. Scena z samobójstwem... do dziś jestem tego zdania iż była to jedna z najlepszych scen w serialu.
    Pamiętniki Wampirów ~ oglądałam tylko dlatego, że przyjaciółka namówiła. A potem by się dowiedzieć jak to się skończyło. Zdecydowanie bardziej wole The Originals niż TVD :3
    Tego trzeciego nie widziałam i może jak znajdę czas to zerknę ;)
    Widział z Was ktoś może Riverdale ? =3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuje się zabrać za The Originals, obejrzałam początek odcinka 1, ale jakoś na razie tyle. Może w przyszłości spróbuje jeszcze raz.
      Tego 3 chyba nikt oprócz mnie nie widział xD Ale to przez Netflixa. Gdyby nie on też bym nie wiedziała.
      Obejrzałam cały 1 sezon Riverdale i czekam na 2. Całkiem mi się podobał, choć w niektórych momentach męczyły mnie te poboczne wątki.

      Usuń
  7. Drugi sezon powinien być lepszy, ale wcale nie musi. Cóż premiera 12 albo 13 października ( myli mi się z Supernatural ). Się okaże wtedy :D

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic