wtorek, 5 września 2017

Post Informacyjny

Hej!

Siedziałam i próbowałam skleić ten post do kupy. Co powodowało, że to wszystko się ociągało i ociągało. Od finału 2 sezonu minęło sporo czasu, a ja dopiero teraz wrzucam ten post.

Zacznę od pierwszej kwestii. Czekałam z tym do końca sezonu. Mam teraz trochę czasu, więc mam do was pytanie: czy chcielibyście, żebym założyła twittera bloga?
Mógłby to być taki dodatek. Wrzucałabym tam informacje o najnowszych notkach i newsy jakie się pojawią. Dajcie znać co o tym myślicie.

Teraz przejdę do kilku propozycji na wypełnienie tej dziury w oczekiwaniu na 3 sezon:

- Stylizacje - planowałam podzielić je na sezony i postacie. Tak, by móc przedstawić wam każdy outfit jaki pojawił się w serialu.
- Ciąg dalszy ,,Innych seriali'' - to akurat myślę, że było pewne. Dalej mam kilka seriali do polecenia dla was, a ponieważ mam teraz 2 miesiące wolnego pewnie pojawią się i nowe. Więc jak dotychczas co miesiąc będzie się pojawiać post z 3 serialami poleconymi przeze mnie.
- Niekanoniczne pairingi *coming back* - pamiętam, że jak dodawałam posty z tej serii to bardzo wam się podobały, więc co powiecie na powrót?
- Co, by było gdyby... - pojawił się jeden post i tyle. Lubię jednak babrać się w alternatywnych wątkach, więc z chęcią przywrócę tą serię.
- Dwie strony serialu. - siedziałam i myślałam jaki tytuł nadać tej serii i nadal brzmi mi to cienko. Chodziło mi ogólnie o to, by zrobić dwa posty. Jeden z rzeczami, które w serialu nam się nie podobają, a drugi z tym co nam się podoba. Nie mam na myśli hejtu na serial jaki często powstaje przy dyskusjach dotyczących jego jakości, ale żeby spojrzeć na to obiektywnie. Bo mi też wiele rzeczy się nie podoba, ale jest też wiele, które mnie zachwycają. Więc, która lista przeważa?

Dodatkowo będą się jeszcze pojawiać posty dotyczące tego co dzieje się w życiu aktorów, a także zdjęcia zza kulis.

***
Piszcie co myślicie!

10 komentarzy:

Theme by Lydia Land of Grafic