piątek, 8 września 2017

Stylizacje 1 sezonu: Clary Fray

Hej!

W końcu udało mi się zebrać wszystkie stylizacje i napisać tego posta. Wrzuciłabym go szybciej, ale ktoś wiecznie podbierał mi laptopa przez co wszystko się przeciągnęło. 
Na pierwszy ogień idzie postać Clary, co jest dość oczywiste ponieważ jednak to od niej ta cała historia się rozpoczyna. 
Zanim rozwiniecie post przypominam, że wszystko co w nim napisałam to tylko i wyłącznie moja opinia, a każdy ma własną. Z chęcią przeczytam waszą ocenę w komentarzach. Ale od razu podkreślam, że na modzie się nie znam i piszę to jedynie z własnego punktu widzenia.
Także zapraszam
Więcej w rozwinięciu!
Odcinek 1:

To pierwszy strój w jakim zobaczyliśmy Clary w tym serialu. Bardzo zapadł mi w pamięć nie tylko dlatego, że był pierwszy, ale też dlatego, że Clary wyglądała w nim bardzo dobrze. Moim zdaniem idealnie pasuje do artystycznego charakteru postaci również książkowej. Świetnie pasuje do Clary.
Ocena: 6/6

Ten strój to coś co sama mogłabym włożyć. Nie sądziłam, że ta postać mogłaby założyć coś takiego, w końcu była taka zdumiona na widok ubrań Izzy. Ale to w końcu nie mini sukienka ze skórzanymi obcasami. Jednak mimo, iż książkowej Clary nigdy bym w czymś takim nie widziała to dobrze wygląda na tej serialowej.
Ocena: 5.5/6

Zwykły T-shirt. Ciekawe komu go zarąbali skoro Izzy raczej takich rzeczy nie nosi. Kat ma niezwykły talent do tego, by wyglądać dobrze we wszystkim co założy, a ten kolor świetnie jej pasuje. 
Ocena: 5/6

Kolejny dowód, że Kat może nosić wszystko. Gdybym dostała coś takiego wolałabym chyba wyjść na dwór w samym T-shircie. Jest bardziej w moim typie. Chociaż to garderoba Izzy jakoś nie mogę sobie jej wyobrazić ubranej w to. Ale Clary w tym dobrze.
Ocena: 5/6

 Odcinek 2:

Tu Clary nadal ma na sobie to samo ubranie co w poprzednim odcinku, więc ocenę pominę.

Obcisłe dżinsy i T-shirt. To dość częsta kombinacja w tym sezonie, jeśli chodzi o tę postać. Ale podoba mi się ten wybór garderoby, wszystko kolorystycznie idealnie do siebie pasuje. Tylko dziwią mnie trochę te wysokie buty.
Ocena: 5/6

Ten sam outfit, tylko z dodatkiem czarnej kurtki. Z tym dodatkiem wygląda jeszcze lepiej. 
Ocena: 6/6

Odcinek 3:

Jedyne co w tej stylizacji się zmieniło to fryzura. Clary związała włosy w luźnego kitka. W przypadku fryzury Clary z 1 sezonu moim zdaniem lepiej wyglądała w rozpuszczonych włosach.
Ocena: 4/6

Odcinek 4:

Zwykła luźna piżama/strój domowy. Według mnie jest to idealny strój do odpoczynku. 
Ocena: 5,5/6

Clary naprawdę dobrze w kolorze zielonym. Ta stylizacja świetnie na niej leży. 
Ocena: 6/6

Bardzo podoba mi się ta sukienka. Ma fajny materiał, a Clary dobrze w niej wygląda.
Ocena: 5,5/6

Mówiłam już, że Clary naprawdę dobrze w kolorze zielonym, więc ten strój jest dla niej idealny. 
Ocena: 6/6

Odcinek 5:

Prosty i ładny strój. Clary wygląda w nim dobrze, tylko ten kitek mnie drażni. A może to kwestia jej włosów. W 1 sezonie ten kolor był trochę sztuczny. 
Ocena: 5,5/6

To pewnie bardziej kwestia światła, ale gdyby tylko rozpuściła te rude loki wyglądałaby idealnie. Ale jej włosy nie wyglądają najgorzej.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 6:

Z powodu trudnych wydarzeń w tym odcinku (krwawiący Luke, informacja o jej bracie) dziewczyna nie miała okazji się przebrać, więc nie będę oceniać tego co ma na sobie.

Odcinek 7:

Ta stylizacja bardzo mi się podoba. Wystarczy porównać to zdjęcie z tym z 6 odcinka, by przyznać, że Clary najlepiej w takich luźnie rozpuszczonych włosach. Tu akurat wygląda bardzo naturalnie, a wszystkie kolory idealnie się komponują. 
Ocena: 6/6

Tu dziewczyna natomiast pozbyła się kurtki i już muszę przyznać, że wygląda to wszystko odrobinę gorzej. Urok tkwił w tej pięknej zielonej kurtce. 
Ocena: 5,5/6

Odcinek 8:

I znowu Clary w wydaniu bojowym. Wszystko podoba mi się w tej stylizacji, tylko te włosy jak zwykle trochę psują efekt. Ale nie będę oceniać każdej stylizacji pod względem fryzury. Tak, czy siak mi się podoba.
Ocena: 6/6

Odcinek 9:

Tym razem mamy wersję poprzedniej stylizacji tylko bez kurtki. Podczas, gdy w przypadku zielonej kurtki wersja bez straciła wiele na uroku to tutaj stylizacja podoba mi się równie bardzo co ta z 8 odcinka.
Ocena: 6/6

Odcinek 10:

Właściwie to są te same ubrania co w odcinku pierwszym. Dlatego ocena nie jest żadną niespodzianką. 
Ocena: 6/6

Ta sukienka bardzo mi się podobała na Clary. Nie eksponowała dużo, a leżała na dziewczynie dobrze. I do tego ten kolor. Kolejny odcień, który świetnie do niej pasuje.
Ocena: 6/6

Odcinek 11:

Stylizacja moim zdaniem idealna i nie mam nic do zarzucenia.
Ocena: 6/6

Odcinek 12:

Właściwie nic specjalnego w tej stylizacji nie ma. Ale Clary wygląda w niej dobrze. 
Ocena: 6/6

W końcu jakiś outfit, który wyróżnia się na tle skórzanych kurtek i t-shirtów. Jak pisałam przy odcinku dziesiątym Clary bardzo dobrze w kolorze niebieskim. I najwidoczniej równie dobrze wygląda w upiętych włosach. Stylizacja wygląda na luźną i moim zdaniem idealnie pasuje do duszy artystki, a jednak nie jest taki prosty.
Ocena: 6/6

 Bardzo mi się podoba ten strój. Czarny wyszczupla nawet tak chudą osobę jak Kat. Nie mam nic do zarzucenia. Clary wygląda super.
Ocena: 6/6


Sukienka ogólnie jest ładna, ale dziwi mnie, że Clary ją ubrała. Jakoś nie wyobrażam sobie jej w czymś takim. Ale wygląda ładnie. Bardzo elegancko.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 13:

Jest to właściwie dość prosta stylizacja w czarnych odcieniach idealny dla Nocnego Łowcy.
Ocena: 6/6

Podsumowanie:

Stylizacje Clary w 1 sezonie zdarzały się bardziej trafione i mniej. Ale jednak jak dotąd ten serial sprawdza się przynajmniej w jednej kwestii: garderoby. Jednak zdecydowanie, gdybym miała porównać ubrania Clary z 1 i 2 sezonu to drugi zdecydowanie wygrywa. To co mnie odpychało w 1 sezonie to kolor włosów bohaterki, który moim zdaniem w pewnych momentach wyglądał dość sztucznie (co również potwierdziła moja młodsza siostra, która ostatnio z zapałem zaczęła oglądać serial) i te dziwne pierścionki, które wiecznie nosiła na palcach. Dalej nie rozumiem po co jej one były, bo raczej nie zbliżały jej do uratowania matki, a stylizacje nie stawały się dzięki nim lepsze.
To jak dla mnie jedna z bezsensownych rzeczy, która pojawiła się w tym serialu.

***
Mamy już za sobą pierwszy post z tej serii, więc dajcie mi znać, czy taka forma postu wam odpowiada, czy macie może jakiś pomysł na poprawienie tej serii.
Oczywiście piszcie też swoje opinie na temat garderoby Clary w 1 sezonie i kogo chcielibyście zobaczyć w następnym poście.

EDIT: Coś mi się pomieszało w stylizacjach z odcinka 11 i 12, ale już wszystko poprawiłam. W razie jakby jeszcze coś było nie tak dajcie znać.

13 komentarzy:

  1. Kitek xD
    Mnie się bardziej podoba Clary z 2 sezonu (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też zdecydowanie, ale Clary z 1 sezonu też miala swoje momenty

      Usuń
  2. Kurdę że chciało ci się tyle tego szukać, no nieźle.
    Ogólnie jeśli chodzi o stylizacje w 1 sezonie to zgadzam się z tobą w kwestii porównania do stylizacji z 2 jak też do koloru włosów który rzeczywiście był za jasny i trochę odrzucał i tak lepiej jest jej w rozpuszczonych i to o wiele.
    Ogólnie zgadzam się z większością twoich ocen oprócz pierwszej stylizacji z 10 odc. jakoś to mi nie przypadło do gust.
    Z tego co wiem długo nad tym siedziałaś więc mogę ci powiedzieć tylko - dobra robota i wyszło super.
    Pozdrawiam gorąco Dnko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem zdecydowanie najlepsza stylizacja Clary ze wszystkich do tej pory to ten czarny kombinezon marki Diesel i kurtka z 11 odcinka. Pamiętam, że ten kombinezon tak mi się spodobał, że nawet szukałam go po internetach, ale jest drogi, a w Polsce praktycznie nie do zdobycia XD
    Ale i tak najbardziej czekam na Magnusa. On ma naprawdę najlepsze outfity, do których ciężko się przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że będziemy omawiać stylizacje bohaterów w przerwie serialu ;)
    Clary dobrze wygląda w niebieskim i zielonym, a obcisłe spodnie i tshirty sprawdzają się w akcji, więc wszystko jest jak najbardziej na plus. Nie ma żadnej stylizacji, które jakoś szczególnie by mi się nie podobała xd
    A co do włosów, to dobrze, że od czasu do czasu je związuje, bo nudno by było, gdyby latała cały czas w takich samych ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że nuda też nie jest dobra w stylizacjach, ale to pewnie bardziej przez kolor włosów jakoś mi te kitki w większości nie przypadły. Ale np. podobało mi się jak Clary związała włosy na początku 12 odcinka do tej granatowej koszulki/swetra.

      Usuń
    2. Fakt, kolor włosów w pierwszym sezonie odbiegał od ideału. Dobrze, że go zmienili.

      Usuń
  5. Też zawsze mnie ta kitka intrygowała, może po prostu lepiej by jej było, jakby włosy były upięte wyżej? W sumie nie wiem, w rozpuszczonych jej najładniej. Ja też kocham stylizację z pierwszego odcinka, cieszyłam się jak wróciła w 10 :) Może teraz Izzy? Albo Magnus? To takie ciekawe stylizacje będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możecie mi wyjaśnić kto to Lilith bo nie ogarniam jak powiedziała do Jonathana synu przecież jego matka jest Jocelyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilith to jego przybrana matka.

      Usuń
    2. Valentine użył jej krwi, gdy eksperymentował na Sebastianie, chyba jeszcze jak Jocelyn była z nim w ciąży

      Usuń
  7. Całkiem spoko stylizacje Clary, ale i tak wolę stylizacje Magnusa. Magnus jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic