sobota, 21 października 2017

Jade Hassoune dla magazynu Vulkan

Hej! Ostatnio nie ma tematów na nowe posty, więc żeby nie było tu zbyt pusto wrzucam najnowszą sesję Jade'a - serialowego Meliorna. Jak dla mnie zdjęcia są świetne i bardzo kreatywne. Ale przekonajcie się sami!
Więcej w rozwinięciu!




***
Co myślicie o sesji? Które zdjęcie najbardziej wam się podoba?

+ Korzystając z okazji chciałam dać znać, że zmieniłam nick. Zamiast ,,wytrwałej na zawsze'' będziecie mnie mogli zobaczyć jako ,,Chloe Skywalker''. Moja poprzednia nazwa nigdy mi się podobała i od dawna chciałam ją zmienić i w końcu mi się to udało. Także mam nadzieję, że się przyzwyczaicie i spodoba wam się tak jak mi (w końcu kilka dni przerabiałam etykiety, wychodzi na to, że napisałam już na blogu ponad 600 postów). Choć wiadomo to nie nazwa jest tutaj najważniejsza.

2 komentarze:

Theme by Lydia Land of Grafic