wtorek, 17 października 2017

Tytuły pierwszych odcinków 3 sezonu

Hej!
Spis odcinków pojawił się przy okazji Comic Conu, ale jakoś kompletnie o nim zapomniałam. Wczoraj dopiero wróciłam z Londynu i powoli już pakuję się na studia, ale między tym wszystkim dalej próbuje coś dla was skleić.
Okej, jak na razie pojawiły się tytuły 5 pierwszych odcinków. Pod zdjęciem znajdują się tłumaczenia tytułów. 
3x01 - tłum. Na piekielnym gruncie
3x02 - tłum. Będąc u władzy
3x03 - tłum. co leży poniżej
3x04 - tłum. Poinstruowana dusza
3x05 - tłum. Silniejszy niż niebo

***
Macie pomysł co może się wydarzyć w powyższych odcinkach?

9 komentarzy:

  1. Clace
    Clace
    Clace

    Tak na marginesie czemu w tytule jest 3 odcinki, a w poście nazwy 5? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tytule chodzi o nazwy odcinków 3 sezonu, nie 3 odcinków. Nie chciałam, żeby tytuł wyszedł za długi przez dodawanie liczby odcinków.

      Usuń
    2. Wiem xD Chwile po napisaniu komentarza do tego doszłam 😂😂

      Usuń
  2. Po tych tytułach w sumie ciężko coś konkretnego wywnioskować XD
    Ale wydaje mi się, że tytuł odcinka 3x01 odnosi się do Jace'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko pewnie będzie się odnosić do Jace'a, w końcu to teraz główny temat xD Choć przydałoby się też uwolnić Simona.
      Właśnie też uważam, że te tytuły są takie niejasne, siedziałam nam nimi, ale w końcu stwierdziłam, że nie będę spekulować. W końcu zostało tylko 167 dni...

      Usuń
    2. Teraz patrze, że przy poprzednich komentarzach nie zmieniło mi nazwy, więc muszę napisać, żeby nie było jakiś nieporozumień: tu wytrwała na zawsze, moja stara nazwa strasznie mnie irytowała i w końcu ogarnęłam jak zmienić nazwę, więc od teraz będę występować pod nazwą Chloe Skywalker.

      Usuń
  3. Poinstruowana dusza to coś kojarzy mi się z Jacem pod władzą Lilith, a kolejny z Sebastianem, który jest silniejszy niż niebo.

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Będąc u władzy''-myślę że morze chodzić o Magnusa i tego nowego czarownika on będzie chciał mu odebrać tytuł ,,Wysokiego Czarownika Brooklynu '' i Magnus będzie z nim walczył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. I już nie lubię tego nowego czarownika...
      Zresztą, nie lubię wszystkich, którzy są przeciwko Magnusowi XD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic