niedziela, 8 października 2017

Zwiastun 3 sezonu

Wczoraj na Comic Conie w Nowym Jorku puszczony został zwiastun 3 sezonu serialu. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Zapraszam!
Tłumaczenie znajdziecie w rozwinięciu!
Clary:
Po tym wszystkim co przeszliśmy nie mogę uwierzyć, że jesteśmy tutaj, razem.
Jace:
Muszę się przekonać, że to nie jest sen.
Sebastian:
Zabij ją!
Na co czekasz?!
Zabij ją!
Maia:
Nie powinieneś teraz polować na cienie? 
Jace:
To mój dzień wolny.
Simon:
Masz to co chciałaś, a teraz pozwól mi pójść do domu.
Przyjdę kiedy tylko będziesz chciała mnie zobaczyć, żebym zaśpiewał ci piosenkę, nauczył jak robić taco, nie wiem.
Królowa Faerie:
Zabierzcie go do Błędnego Lasu.
Kobieta:
Bycie Wysokim Czarownikiem Brooklynu znaczy dla niego wszystko
Alec:
Jedyne na czym mi zależy to to jak się czujesz.
Luke:
Czasami przydarzają się złe rzeczy.
Isabelle:
Czy to jest demon?
Jace:
Nigdy przedtem nie widziałem takiego opętania.
Magnus:
Ta magia jest bardzo stara i bardzo zła.
Alec:
Wszyscy są zagrożeni.
Nasze miasto jest oblężone. Naszym obowiązkiem jest to powstrzymać.
Clary:
Chcesz mnie?! Przyjdź i sobie weź!
Lilith:
Razem zapoczątkujemy nowy świt.

***
Zwiastun jest świetny, szkoda tylko, że tak mało w nim Izzy. Ale i tak zapowiada się naprawdę interesująco. Podczas Comic Conu zostały poruszone jeszcze inne kwestie oprócz promo 3 sezonu, wszelkie informacje z panelu i innych wywiadów wstawie dzisiaj w osobnym poście. Pomyślałam, że zwiastun jest najważniejszy i dlatego wrzucam wam go jako pierwszego.
Piszcie co myślicie!

9 komentarzy:

  1. Pierwsza reakcja : O mój Boże, cudo :) tylko szkoda, że dopiero w kwietniu... Magnus wygląda obłędnie, a Alec w tej szarej bluzce tak słodko :) W sumie wszyscy byli w tym trailerze, zapowiada się bardzo ciekawie, będą super wątki :) Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Magnus zdecydowanie wygląda obłędnie... Ta stylizacja, irokez <3

      Usuń
  2. Dlaczego dopiero w kwietniu? Ale zwiastun jest super, wreszcie Jace będzie szczęśliwy przez moment. I re sny z Sebastianem. Nue mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun, jak dla mnie, jest zjawiskowy. Zakochałam się w tej scenie Clace na początku. Zapowiada się emocjonująco i już wiem, że do 3 kwietnia będzie mi się niesamowicie dłużyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zapowiada się niezwykle ciekawie, a dla mnie najbardziej Malec <3
    Tylko niby jak ja mam tyle wytrzymać? I jeszcze szkoła chyba próbuje mnie zabić ;(
    Dlaczego życie jest takie trudne i brutalne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba z 10 razy oglądałam zwiastun jak go zobaczyłam. Bardzo się cieszę bo akcja będzie się dziać w chyba mojej ulubionej części DA. I jeszcze ten Sebastian wparowujący do snu Jace'a (przez chwilę bałam się, że Will nie powróci). Po prostu to jest boskie.
    Ubolewam nad tym, że Shadowhunters powróci dopiero w kwietniu ale trudno mam nadzieję, że inne seriale skutecznie zajmą mi ten czas. Ten Magnus😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ciężko będzie wytrzymać do kwietnia, ale czuję, że będzie warto ;D zwiastun jest świetny, nie zdradza za dużo, ale sprawia, że chce się więcej. Wszyscy się pojawili, Will - na niego baardzo liczyłam. Zapowiada się ciekawe, ale coś czuję, że Clace długo nie będzie szczęśliwe ;(

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic