niedziela, 8 października 2017

Informacje z panelu Shadowhunters

Wczoraj mieliśmy okazję zobaczyć czwórkę aktorów z serialu na NYCC wraz z producentami. A ponieważ Comic Con już za nami i emocje po tym wydarzeniu troszeczkę już opadły, czas podsumować informację. Poniżej znajdziecie cały panel Shadowhunters. Nie tłumaczyłam go całego, bo to nie miałoby sensu, ale w rozwinięciu wypisałam najważniejsze informacje, które zostały przedstawione. Zapraszam!
Więcej w rozwinięciu!
Zacznę od pierwszej i najważniejszej informacji. Nie jest to coś dobrego, chodzi mianowicie o datę premiery 3 sezonu, który miał się pojawić w styczniu, nie było jednak wiadomo konkretnie kiedy. Jednak na ten moment wychodzi na to, że serial powróci dopiero 3 kwietnia.

Informacje z panelu:

• Isaiah powiedział, że Luke będzie mieć niezłego kaca po finale 2 sezonu.

• Maia i Clary będą mieć wspólną scenę.

• Według Matta Alec w 3 sezonie będzie szczęśliwy lecz zestresowany, ponieważ wkroczą z Magnusem na nowy poziom w ich relacji. Będziemy widzieć dużo tego stresu. Powiedział, że martwi się o Aleka.

• Zostały potwierdzone dodatkowe 10 odcinków na wakacje. Nie wiadomo jednak, czy oznacza to, że dostaniemy 20, czy 30 odcinków i jak z podziałem. W trakcie panelu padła informacja, że odcinków będzie 20, potem jednak dowiedzieliśmy się o niespodziance od Freefrom w postaci 10 odcinków na wakacje o, których nawet obsada nie wiedziała.

• Zobaczymy Maleca jako parę, normalną parę. Tak przynajmniej twierdzą. A ja wam mówię, że w tym serialu nic nie jest normalne.

• Pojawi się scena walki, gdzie będzie wielu aktorów robiących różne wyczyny w tym samym czasie.

• Izzy dzięki pomocy Przyziemnych z jej uzależnieniem będzie widzieć ich znaczenie i będzie na nich patrzeć inaczej niż reszta.

• W kwestii Sizzy mamy być cierpliwi, tak nadal.

• ,,Życie nigdy nie było lekkie dla Jace'a. Zawsze przy finale coś mu się dzieje i to nie jest wyjątek.''
•Matt skomentował powyższą wypowiedź: ,,On nigdy nie przestaje być seksowny. Teraz jest sprowadzonym do życia seksownym Nocnym Łowcą''.

• Clace będzie mieć okazję trochę pobyć parą bez kwestii typu ,,jesteśmy rodzeństwem'' lub ,,świat się kończy''. Po raz pierwszy są w stanie zachowywać się jak para. W końcu będziemy mogli zobaczyć ich zrelaksowanych.

• 3 sezon skupi się nie tylko na postaciach, ale też na związkach.

• Lilith została obsadzona. Będzie nią Anna Hopkins. Pisałam o niej tutaj, najwidoczniej fani mieli rację.

• Pojawiła się też informacja o nowym rywalu dla Magnusa, którego zagra Javier Munoz.

• Cleophas wraca w 3 sezonie.

• Ulubiona scena Isaiah to wspólna scena walki Maleca w finale.

• Ulubionym momentem dla Matta była scena, gdy Clary wbiła miecz w Valentine'a.

• Ulubiona nadchodząca scena Katherine będzie w odcinku 3x01.

• Matt podpisał i dał fance koszulke z motywem Maleca.

• Kiedy Alishia starała się o rolę nie wiedziała nic o Shadowhunters, nie czytała książek.

Clary będzie mieć scenę walki już w 1 odcinku.

• Każda postać będzie uczyła się czegoś kompletnie nowego w tym sezonie.

• Clary będzie mieć teraz dużą odpowiedzialność, nie tylko dotyczącą sekrety, który trzyma, ale będzie też wybierać swoją pierwszą broń po raz pierwszy.

• Matthew powiedział: ,,Jace jest przepracowany''.

• Matt: ,,Alec czasami jest swoim największym wrogiem''.

• Alishia powiedziała: ,,Maia ma problem z wybaczaniem innym i będzie musiała stanąć przed tym wyzwaniem''.

• W tym sezonie będzie dużo Clace i Maleca.

• Ulubiona para w serialu? Isaiah: Malec.

Informacje z Twittera:

• Będzie scena Maleca związana z gotowaniem, dodatkowo zdolności Aleca w tej dziedzinie podobno nie są najlepsze.

• Ma pojawić się scena Clace walczących, trenujących ze sobą, jako parę i marzących.

• Maia będzie mierzyła się ze swoją przeszłością.

• Luke powróci do NYPD, prawdopodobnie by zająć się kwestią Ollie.

• Clary i Luke będą mieć sceny w 3x01.

***
Przyznam, że jestem trochę zawiedziona datą premiery 3 sezonu. Po finale 2 sezonu pomyślałam sobie ,,a styczeń, nie tak źle'', choć mimo to ciężko mi się czekało, a teraz musimy czekać 3 miesiące dłużej. To sporo. Ale poza tym pojawiło się wiele interesujących informacji, przez które jeszcze ciężej będzie mi czekać. 
Jak dowiedziałam się ile osób będzie na panelu trochę zrobiło mi się szkoda, ale po obejrzeniu wywiadu uważam, że nawet w takiej małej grupce wypadli świetnie. Nie mogłam przestać się śmiać przy niektórych momentach i naprawdę polecam obejrzenie chociażby panelu. Te 48 minut zleciały mi szybciej niż jakakolwiek lekcja w szkole. Najpierw powiedziałam sobie ,,okej, obejrzysz dzisiaj 20 minut, a jutro reszte, żeby już zacząć robić post'', a gdy doszłam do 20 minuty stwierdziłam, że trzeba olać wszystko i oglądać dalej. Tak, panie i panowie tak działa obsada Shadowhunters.

11 komentarzy:

  1. Malec to nie jest normalna para, to niezwykła para <3
    W ogóle to zastanawiam się, o jaki nowy poziom w relacji Maleca może chodzić. No i ten konkurencyjny czarownik, szczęśliwy, ale zestresowany Alec... Kac Luke'a XD (tak w ogóle to Alec też ma być na kacu, ciekawe tylko, w jakich okolicznościach). Dobrze, że ma być dużo Maleca. I nie wiem, czy w 3 sezonie będzie to rozstanie czy nie (obawiam się, bo ma się pojawić Camille). No i jeszcze ta scena Maleca z gotowaniem - już zaczynam to sobie wyobrażać. Było coś jeszcze o szamponie sandałowym (*lenny face*). Fajnie też, że Izzy będzie wychodzić z uzależnienia, Clace to tak trochę "I don't care" ("All I care is Malec"), a ta Ollie jest wkurzająca i szkoda, że ten wątek będzie rozszerzony.
    Nie wiem tylko, jak mam niby wytrzymać do 3 kwietnia. Już sie mentalnie przygotowywałam na styczeń, i co? I dupa XD Takie życie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii Maleca podobno ma się pojawić kwestia nieśmiertelności Magnusa, więc jest szansa na Camille i jakieś zerwanie. W końcu wiadomo trzeba trzymać publikę przed ekranem, a Malec przyciąga sporo ludzi, więc pewnie nie pierwszy raz się rozstana i stwierdzą ponownie, że nie mogą bez siebie żyć.
      Miałam tak samo w kwestii daty premiery i jestem teraz strasznie wściekła. Do stycznia byłam gotowa jakoś wytrzymać, ale do kwietnia...

      Usuń
    2. O nieee... Wiem, że ma być słodko i mają być też problemy w związku Maleca, ale jeśli będzie to rozstanie, to Magnus tak szybko nie wróci do Aleca, bo to poważna sprawa. I jak ja to przeżyję? No jak? Oni ciągle muszą mieć na swojej drodze jakieś przeciwności... No ale prawdziwa miłość przetrwa wszystko. A Malec to prawdziwa miłość. Jedyna prawdziwa miłość, w jaką wierzę...

      Usuń
  2. Ja też się nie mogę doczekać, nie wytrzymam do kwietnia :) Ja czekam najbardziej na Maleca :) Mój kochany Malec, ale też fajnie, że zarówno Magnus jak i Alec będą mieć indywidualne problemy, chociaż mam nadzieję, że i tak będą jak najczęściej razem:) Jak zapach drzewa sandałowego, to może jakaś wspólna kąpiel naszego Maleca hehe :) albo chociaż scena w łazience hehe :) Słyszałam też o pocałunku w deszczu ale nie wiem u której pary... Obiło mi się o uszy, że ulubioną sceną Matta było też uderzenie Meliorna przez Luka. W ogóle najbardziej czekam na wątki Maleca, Luka i Rafaela, szkoda, że o Rafaelu za dużo nie było informacji, tak jak o Izzy. Kwestia nieśmiertelności ma być i ma pojawić się Camille, ale mam nadzieję, że Alec i Magnus nie zerwą, bo moje serce tego nie wytrzyma... Jak my wytrzymamy do kwietnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę zobaczyć łazienkę Magnusa XD

      Usuń
  3. Słyszałam, że Magnus ma powiedzieć Alecowi aku cinta kamu ☺nasz kochany Malec ma mieć też pocałunek w czoło ☺ ponoc Alec w którymś odcinku ma mieć jakieś cechy i zachowania Magnusa, wtedy to ma być pijany ☺ już się nie mogę doczekać kochanego Maleca ☺i nowych odcinków ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę zobaczyć pijanego Aleca - to będzie ciekawe XD
      Jeśli chodzi o "Aku cinta kamu", to zaczynam się obawiać, bo możliwe, że Magnus mu to powie przy tym rozstaniu, które może być. A to z kolei jest całkiem możliwe, gdyż niestety ma pojawić się Camille... No ale może to zły tok rozumowania. Oby był zły.

      Usuń
    2. Nie strasz mnie, bo nie przeżyję rozstania naszego Maleca ☺ ale faktycznie mozesz mieć rację, chociaż mam nadzieję, że to będzie w innych okolicznościach, przyjemniejszych ��

      Usuń
  4. Chodziło mi, że w którymś odcinku będzie pijany, a ogólnie weźmie jakieś cechy i zachowania Magnusa, bo często z nim przebywa. Alec będzie bardziej fantazyjny ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę zobaczyć wkońcu Clace szczęśliwych, właśnie bez tej otoczki typu rodzeństwo, itd. Szkoda, że i tak ich szczęście będzie zakłócone tymi snami i całą resztą oczywiście jeśli pójdą drogą książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie za spisanie tego wszystkiego <3 nie miałam jeszcze okazji, żeby obejrzeć panel, ale może się skuszę ;p
    Nie mogę się doczekać tej sceny walki i sceny Maii i Clary, to będzie ciekawe xd
    Jeśli chodzi o Sizzy to może dobrze, że wprowadzają to powoli, bo jeszcze zagmatwają sprawę tak jak z Clace i Climonem, chociaż bardzo czekam na ich związek.
    Liczę na to, że i Malec i Clace zaznaja trochę szczęścia i nie tylko przez jeden odc
    Przeszłość Mai? Czyżby Jordan? ;p
    Szkoda, że nie ma informacji o Simonie, bo nadal nie wiadomo co on takiego robi na Jasnym Dworze xd
    I zgadzam się, obsada Shadowhunters jest bardzo charyzmatyczna i świetnie się ją ogląda nawet, gdy jest ich tak mało

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic