środa, 15 listopada 2017

Metamorfoza włosów Izzy


Czy tylko ja nie ogarnęłam, że Em (Izzy) 
ścięła włosy i ma teraz doczepiane? ;')

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!



Filmik ten znalazłam już jakiś czas temu i 
szczerze mówiąc to nie mam pojęcia dlaczego wcześniej go tu nie wrzuciłam.
No trudno się mówi.
Co o tym myślicie? Co powiecie o Izzy (Em)?
Która wersja – w krótkich, czy długich włosach – bardziej wam się podobała?
To może wrzucę wam tu zdjęcia przed i po,
tak dla przypomnienia, a w wy powiecie co myślicie :)


Chyba ciężko stwierdzić, w jakich włosach wygląda lepiej,
bo przecież ładnemu we wszystkim ładnie :')
Mnie osobiście zawsze bardziej podobały się osoby z długimi włosami,
zawsze można z nimi pokombinować, ciekawie spiąć.

Niedługo powinien pojawić się post o gadżetach ze Shadowhunters :)

4 komentarze:

  1. Ja wole Em i Izzy w dlugich wlosach .

    OdpowiedzUsuń
  2. Długie włosy najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona miała takie piękne te długie włosy, ja na jej miejscu nigdy bym chyba nie ścięła!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic