niedziela, 19 listopada 2017

Nowe zdjęcia z Instagrama


Chyba powinnam
mieć szlaban na insta xD

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!








Widzieliście lub nie, ale dodałam wczoraj zaległy link do quizu.

Które zdjęcie podoba wam się najbardziej? DOMINIC 😍😍 Wreszcie kilka jego zdjęć. Co ten Magnus tam nagrywa? :') Kat i ten gościu, który jednak nie jest Matthew'em (XD) chyba przypomnieli sobie bajkę dzieciństwa. Jest to Holden Matthews, znany z serialu Beyound.

EDIT: Tak, to jednak nie Matthew xD Gratulacje dla osóbki, która mi to uświadomiła.



10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie jest czasem ten typek z "beyond" zamiast Matta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba że ci właśnie o niego chodziło to wtedy nie ważne, bo właśnie ogarnęłam że on ma tak na nazwisko xDD

      Usuń
    2. To jest Matthew. Jak jakaś dobra dusza mi powie jak się pobiera filmy z insta to wam pokażę xD

      Usuń
    3. Ej bez kitu, to nie Matthew xD Dopiero się przyjrzałam XDDD
      Wybaczcie xD

      Załóżmy, że tego nie było i jednak chodziło mi o nazwisko XDD

      Usuń
  3. Ktoś mnie oświeci co to za koleś na drugim zdjęciu(przed różową kurteczką)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według instagrama to Dom, ale szczerze wahałam się wam je wstawić, bo nie jestem pewna.

      Usuń
  4. Możliwe że to jest aktor który gra w Beyound'dzie głównego bohatera

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic