sobota, 18 listopada 2017

Quiz #1


Hejka!
Mam dla was nowe quizy ^^

  • Who should your Shadowhunters boyfriend be? – Który Nocny Łowca jest twoim wymarzonym chłopakiem?
Kiedy zobaczyłam ten quiz to się ucieszyłam, ale szczerze więcej się po tym quizie spodziewałam. Dwa pytania? Serio. No trudno, to i tak już coś. Ale wylosowałam Jace więc... Yay! Jace! Cieszmy się! *.*


Przetłumaczone pytania:

  1. Jaka jest twoja idealna randka?
  2. Który piesek ci się podoba?
Link: <<klik>>

  • How Well Do You Know The Shadowhunter Runes? – Jak dobrze znasz runy Nocnych Łowców?
60%-69% pozdrawia XDD Nie znam tych run, więc w większości zgadywałam. Be-se-dam! ;') Może jednak mamy tu jakiegoś maniaka run, któremu to się spodoba? Swoją drogą.. strasznie krótkie te dzisiejsze quizy.

Przetłumaczone pytania: (Większość pytań jest takich samych)
  1. Co daje ta runa?
  • Anielską moc
  • precyzje
  • męstwo
  • odwaga
  1. Co to za runa?
  • leczy/chroni przed bólem
  • odpiera atak (?)
  • dar przenikliwości
  • pomaga dostrzec prawdziwe znaczenie czegoś
  1. Czy potrafisz nazwać tą runę?
  • pozwala poruszać się bezszelestnie
  • pozwala zachować równowagę psychiczną (spokój)
  • daje zręczność
  • daje nieustraszoność
  1. Wiesz co to za runa?
  • odpiera atak (?)
  • pomaga dostrzec prawdziwe znaczenie czegoś
  • wrodzony dar
  • leczy/chroni przed bólem
  1. Wiesz co daje użycie tej runy?
  • precyzje
  • potęguje prędkość
  • runa miłości
  • zręczność
  1. Jaką nazwę nosi ta runa?
  • runa precyzji
  • runa wytrwałości
  • runa jasnowidzenia
  • runa odpierania ataku (?)
  1. Co to za runa?
  • wytrwałości
  • opanowania
  • precyzji
  • żałobna
  1. Co to za runa?
  • jedności/zjednoczenia
  • ślubna
  • opanowania
  • precyzji
  1. Jest to runa..
  • miłości
  • zręczności
  • odpierania ataku (?)
  • siły
Link: <<klik>>

  • Which Shadowhunters series would you star in – W której serii o Nocnych Łowcach mógłbyś wystąpić?
To chyba jeden z ciekawszych quizów dzisiaj. I co wylosowaliście? Ja w Darach Anioła, w sumie je najbardziej lubię, więc mi pasuje, hah. 

Przetłumaczone zdania:
  1. Jak wygląda cel twoich idealnych wakacji?
  2. Które egzotyczne zwierze najbardziej cię przypomina?
  3. Czego się boisz?
  4. Wybierz runę
  • zbieranie (przywoływanie) rodziny
  • radość
  • taniec
  • ognista wiadomość
  • psychiczne połączenie
  • energia
  1. Wybierz swój typ relacji
  2. Jaki środek transportu wybierasz?
  3. Którą cechę najbardziej cenisz?
  • wytrwałość
  • lojalność
  • uprzejmość
  • empatię
  • siłę
  • inteligencję
Link: <<klik>>

Miały być cztery quizy, ale jeden był tak banalnie prosty, że nawet go nie dodawałam.
Chyba każdy ciołek by go dobrze rozwiązał :)
Piszcie, co wam wyszło i jak się podobało.

EDIT: link do trzeciego quizu już jest.

5 komentarzy:

  1. W quizie z runami mam 77% (bo 7/9 XD), a w tym pierwszym mi wyszedł Magnus (no zajebiście, ale to przecież chłopak Aleca, nie będziemy mu zabierać XD), ale to nie jest Nocny Łowca, tylko Czarownik, jakiś ten tytuł nie bardzo tego XDD
    A trzeciego quizu nie ma ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, napisałam że zapomniałam dodać linka, jak zdobęde kompa to od razu dodam. Wybaczcie

      Usuń
    2. No spoko, zaczekam

      Usuń
  2. 88% z run - wreszcie na coś przydało się rysowanie wszystkich run z tyłu zeszytu, kiedy nauczycielka przynudzała.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic