czwartek, 7 grudnia 2017

Nowe zdjęcia!


Nowy kadr serialowego Magnusa.

WIĘCEJ ZDJĘĆ W ROZWINIĘCIU!



Zakończenie zdjęć do 3 sezonu ;)


CLACE, Clace..? Czy to ty? Tu się schowałeś! No nareszcie się pojawiłeś!


A tu macie mojego artystycznego screena z filmiku, który dodał malujący się Harry, czyli wielbiony przez wszystkich Magnus.

Co myślicie? CLACE! NARESZCIE! Czy tylko ja na to czekałam? *.*

Pewnie was to nie interesuje i wszyscy będą się zachwycać zdjęciami Harry'ego w komentarzach, ale dobra xD

21 komentarzy:

  1. Clace to wygryw. Mam jak na razie kolejną nową tapetę. Dlaczego musimy czekać do kwietnia, noooooooooo! Zrobie sobie w ferie replay Shadowhunters

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja co jakiś czas odglądam od nowa, ale te pierwsze odcinki z Clace xD

      Usuń
  2. Oczywiście, że będę się zachwycać zdjęciami Harry'ego w końcu to Harry xd, ale jeśli chodzi o serial to zdecydowanie czekam na Clace ♥ Tylko dlaczego każą czekać do kwietnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest gorrrący ;)))
      A kwiecień może jakoś nadejdzie XD

      Usuń
  3. Ja też czekam na Clace i nie mogę się już doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile fanów Clace się znalazło xD
    Yayaay!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że w tym sezonie ten wątek ruszy już tak konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myśle, czas najwyższy. I tak już wszystko spaprali tą ohydną sceną Clary i Simona w łóżku. Po co te wszystkie kombinacje?

      Usuń
    2. O matko ta scena z Simonem to taka porażka. Ja nie wiem jak na to wpadli. Czy oni książek nie czytali?

      Usuń
    3. Tak jak ta cała Jaia ;-;
      Po cholere to?

      Usuń
    4. A weź mi nawet o tym nie mów przy scenie Climon się prawie pożygałem

      Usuń
    5. Ja też prawie się porzygałam na tej scenie. Nie, żebym była jakimś wielkim fanem Clace (Malec 4ever), ale ta scena w ogóle nie była fajna i była całkowicie zbędna

      Usuń
  6. Taa szczególnie ten odcinek jak liże Jace'owi klate xddddd

    OdpowiedzUsuń
  7. Maaagnus <3
    Ja czekam na Maleca, co tam Clace XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleca jest akurat dużo xD

      Usuń
    2. Lubię ich obu, ale właśnie jak dla mnie jest ich za dużo. Ludzie zajmujący się serialem chyba wiedzą ile fanów ma Malec i chcieli znacznie poszerzyć ich wątek od tego z książki,ale trochę już przesadzają. Na początku bardzo ich lubiłam a teraz jest za dużo dram wokół Maleca, kłócą się, potem się godzą i tak w kółko. A tu mu Alec nie powiedział o mieczu a to o czym innym i już foch.

      Usuń
    3. Ej, ludzie, przestańcie. Im więcej Maleca, tym lepiej. Nie da się zrobić tak, żeby było za dużo Maleca, bo Maleca nigdy dość ;)

      Usuń
  8. I znowu się zaczyna , że Maleca jest za dużo, a Clace za mało. ... Maleca wcale nie było za dużo, jakby się policzylo minuty to wychodziloby, że najwięcej jest Clary i jaca. Jako fanka Magnusa, to czekam na rozszerzone jego wątki, no i oczywiście mojego kochanego Maleca ☺ wiadomo każdy chce, żeby ich para zajmowała jak najwięcej miejsca w serialu, ja kocham Maleca, uważam, że mają więcej chemii, niż pozostałe pary☺ ale każdy może mieć swoją ulubioną parę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Też widzę więcej chemii między Harrym i Mattem niż między Kat i Domem. Po przeczytaniu książek liczyłam na świetną relację Clace ale puki nie dorównuje Malecowi. Nie ma się co dziwić, że tyle osób czeka bardziej na nich niż na Clace skoro ta dwójka wypada po prostu lepiej. Jak oglądam sceny Clace to widzę niestety źle dobranych aktorów, grają co prawda lepiej niż w pierwszym sezonie ale dalej nie jest to tak naturalne a szkoda :(

      Usuń
    2. Między Kat i Domem jest też spora różnica wieku. Nie wiadomo czym się kierują. Może w 3 sezonie to się polepszy

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic