piątek, 8 grudnia 2017

Tapety na telefon #1





















Hejka! Musicie mi wybaczyć te niechlujnie powstawiane zdjęcia, ale ja chyba nigdy nie opanuję dodawania zdjęć do posta xD

Jest tu tylko część tapet, te które mi się najbardziej podobały, reszte znajdziecie w linku poniżej ;)

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!





 

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinteresta, ale jest tam jeszcze duuuużo świetnych tapet.
Link: <<klik>>

Z wyszukiwaniem tapet na Pinterescie można dużo pokombinować, fajne rzeczy wychodzą też, gdy wpiszemy samo Cassandra Clare.

Chcielibyście post z tapetami na laptopa? Co myślicie? Znaleźliście sobie jeszcze jakieś ciekawe tapety? Tak, wiem, że jest ich dużo na grafice ;)

Jakie macie teraz zdjęcia na wyświetlaczu?

EDIT: Była też taka tapeta z Izzy, ale widzę, że zaginęła mi tu.

9 komentarzy:

  1. Oj tak na Pinterest pełno wszelkich cudowności :D A jeśli chodzi o mój telefon to mam na tapecie symbol Dworu Nocy z książek Sarah J Maas. Ahh Rhysand moja miłość xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam jedną z jej książek, ale nie mogłam się wciągnąć. Możliwe, że to dla tego, że wzięłam ją w złym czasie, gdy czytanie mi w ogóle nie szło. No nie wiem. I jeszcze ta ohydna okładka mi się trafiła, brrrh.

      Usuń
    2. Dużo ludzi mówi, że pierwsza część Dworów jest słaba co poniekąd jest prawdą. Ale drugi tom zdecydowanie wynagradza i wyjaśnia wiele rzeczy z pierwszego tomu

      Usuń
    3. Ew, szczerze, to nie pamiętam nawet tytułu, ale wiem, że okładka dodatkowo mnie zraziła, mimo że nie powinnam na nią patrzeć. Mówi się, że od niej nic nie zależy, ale to nie do końca prawda.

      Usuń
  2. Co do okładek to się zgadzam. Jeśli pokocham jakąś serię to nie patrzę na okładki tak bardzo bo i tak kupię kolejny tom, ale jak chcę kupić jakąś przypadkową książkę to wiadomo, że najpierw patrzę na te ładniejsze a potem na opis. Nie jest to dobre, ale kurde czasem robią tak paskudne te okładki że nie da się na to patrzeć. Tak samo z pierwszym wydaniem Darów Anioła. Ja zaczęłam czytać te książki jak już były już te kolejne okładki, ale jakbym zobaczyła w księgarni te pierwsze to nie wiem czy w ogóle bym się nimi zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za podanie tej stronki, tyle pięknych tapet <3 teraz nie będę się mogła zdecydować na jedną xd
    -Ewe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne tapety. Ale byłyby jeszcze lepsze z Malec'iem <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo mało jest tapet z Maleca? Mogę poszukać leniuchom i coś dodam niedługo, ale są, bo widziałam i to mnóstwoo

      Usuń
    2. Tapet z Malec'iem jest full. I jest dużo takich słodkich ;)
      Możesz poszukać i wrzucić, będzie się nad czym zachwycać.
      A leniem jestem, to prawda, ale nie do tego stopnia, żeby nie szukać nic z Maleca. Często oglądam jakieś fanarty, zdjęcia i takie tam - jestem uzależniona od Maleca XD
      A uczyć się to nie ma komu XDD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic