niedziela, 31 grudnia 2017

Quizy #4


Hejka!
Na starcie chciałam wam życzyć udanego Sylwestra i udanego Nowego Roku :)
Mam dziś trochę czasu, więc możecie się spodziewać postów.
Tym razem mam dla Was quiz.


  • Quiz #1

Czy te nowe okładki nie są śliczne? *.*
Quiz nie jest jakiś wybitny, ale dla zabicia czasu jest jak najbardziej.
Mnie wyszło 14/15 :)

  • Quiz #2

Tu też za dużo roboty nie ma, kilka prostych pytań :)
Mi wyszła Clary, czy idealnie, hahah.

Zaczynasz stawać się buntownikiem, lecz Twoje decyzje i
tak wychodzą na dobre.
Nie boisz się poznawać świat.

***
Pochwalcie się w komentarzu, co Wam wyszło ^.^
Jakieś pomysły na luźny post na dziś?

6 komentarzy:

  1. W obu quizach wyszło mi tak samo :) W pierwszym pomyliłam się w tym pytaniu gdzie był cytat o tym sześciogodzinnym spacerze a w drugim też Clary.
    A jeśli chodzi o post to chętnie poczytałabym o Twoich oczekiwaniach odnośnie sezonu 3 :D Sama niedawno nad tym myślałam i trochę punktów mi się zebrało xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to by było coś fajnego, ale to trochę zajmie mi czasu, więc dopiero za parę dni byłby gotowy post :)
      Myślałam o czymś bardziej na szybko, ale to też da się załatwić.

      Usuń
  2. pierwszy 14/15 pomylilam tom tytuly o cytacie drugi clary zdzilam sie myslalas mal by nspisac alternatywnom historie maleka fajnie piszesz z dowcipem bylam bym ciekawa co wymyslisz zycze zdrowia szczescia w NOWYM ROKU tiry brokatu smych 6 swirtnego sezonu SH udanego Clace ogolnie powodzenia i by bylo co pisac na blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      A no mogę coś pomyśleć o Malecu, ale zaczęłam na razie jego serialową historię :) Może, jak skończę, to uda się coś wyskrobać :)

      Usuń
  3. W pierwszym mi wyszło 13/15, a w drugim, że przypominam Aleca, bo: "Nie ufasz nowym ludziom i traktujesz ich z dystansem, lecz jesteś oddanym przyjacielem." No w sumie to prawda, choć z tym oddanym przyjacielem to nie wiem XD Ale jedno jest pewne - moim ulubionym kolorem, tak jak Aleca, jest czarny ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic