czwartek, 14 grudnia 2017

Tajemnice castingu Shadowhunters

Niedawno w komentarzu pod jednym z postów pojawiła się prośba, by zrobić notkę na temat tego kto inny starał się o role do serialu Shadowhunters. Oto co udało mi się znaleźć:

MATTHEW DADDARIO 
Więcej w rozwinięciu!
Jak pewnie wielu z was już wie z początku przyszedł na casting do roli Jace'a, ale pewnie nie zdajecie sobie sprawy, że aktor był również na castingu do filmu Dary Anioła do roli Aleca. 


HARRY SHUM JR. 
Tak jak w przypadku Matthew brał udział w castingu do filmu. Jak widać film popełnił jednak kilka błędów poprzez niedocenienie tych dwóch panów. 


JADE HASSOUNE
Z początku startował do roli Alarica. Jak mówi aktor: ,,Wysłałem moją płytę z przesłuchaniem do producentów, nie było to wiele w tamtym czasie, przyjaciel mi pomógł w przygotowaniu tego''.
Później jego droga jednak skręciła jeszcze bardziej, ponieważ został przesłuchiwany do roli Raphaela. ,, Jakiś tydzień później dostałem informację, żebym przyszedł na przesłuchanie do roli Raphaela. Pomyślałem sobie wtedy: Łał, nawet lepiej. Poszedłem na przesłuchanie do roli Raphaela, w odpowiedzi dostałem rolę Meliorna.''

EMILY DAVENPORT
Zgaduje, że to nazwisko nie wiele wam mówi. A powinno, ponieważ mogła to być nasza serialowa Clary Fray. Jej nagranie z przesłuchania wyciekło do sieci i pojawiło się na wielu stronach dotyczących Darów Anioła. 

W internecie krąży również wiele nagrań przesłanych na casting przez różne osoby. Nie umieszczałam ich tutaj, bo nie widziałam większego sensu, ale spokojnie można je znaleźć na Youtubie. I myślę, że są dość ciekawe i można je obejrzeć, żeby zobaczyć jak mogło się to potoczyć.



***
Niestety nie ma więcej informacji dotyczących castingu do serialu. 

12 komentarzy:

  1. Film miałby przynajmniej o 50% większą oglądalność, gdyby Aleca grał Mat. Nie wiem gdzie osoby na castingach miały oczy... Cieszę się za to, że udało mu się w serialu i że to Kat jest Clary, a nie ta Emily... Nie pasuje mi do tej roli:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to chyba jedna z tych kwestii co do której producenci serialu mieli oko. Pewnie teraz żałują, że odrzucili Matta. Mieli idealnego Maleca pod samym nosem.
      Jeśli chodzi o Clary to też jednak wolę Kat niż Emily. Ale polecam zobaczyć filmiki na youtubie z wysłanymi castingami, bo niektóre są naprawdę ciekawe.

      Usuń
    2. Może i dobrze że nie powstała kolejna część filmu bo w pierwszej Maleca nie było a w drugiej coś by się musiało już zacząć, a dla mnie ta dwójka aktorów która grała w filmie nie pasowała by do siebie. Na szczęście twórcy serialu mają dobre oko i wzięli idealną parę :)

      Usuń
    3. Też tak sądzę ;)

      Usuń
  2. No i dlaczego nie wzięli Matta do roli Aleca w filmie ja się pytam? Natomiast Harry gra dla mnie super i gdyby był w filmie to byłoby spoko, ale Godfrey Gao też bardo mi się podobał. A jeśli chodzi o Kat to długo nie mogłam się przekonać do niej w roli Clary. Nie oszukujmy się, ale wielu fanów widziało jak sztucznie grała na początku. Teraz też może nie jest idealnie, ale tak się do niej przyzwyczaiłam, że jak myślę Clary Fray to widzę ja a nie Lilly Colins cy tym bardziej tą Emily.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Jade Hassoune w roli Raphaela? Dobrze, że dostał rolę Meliorna :D

      Usuń
    2. Producenci jednak mieli oko, bo idealnie po dopasowywali każdego do roli. Teraz patrząc z pryzmatu czasu i tego kto inny był brany pod uwagę do roli Clary to Kat nawet dobrze wypada.

      Usuń
    3. W filmie większość aktorów mi się niestety nie podobała co przełożyło się na moją niską ocenę dla niego. W ogóle dla mnie np Izzy w filmie to też klapa. To w ogóle nie była Izzy. Ta aktorka wypadła tam po prostu nijako. Nic w niej z Izzy niestety nie było. Ale za to Simon był spoko, podobnie jak serialowy.

      Usuń
  3. Nie wziąć takiego Maleca to chyba największy błąd życia XD
    Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tam startowali w castingach. No aż trudno uwierzyć, bo gdzie oni musieli mieć oczy, żeby ich nie wybrać XD
    Ale w sumie może i lepiej. Film był i tak raczej przeciętny. A teraz jest idealny Malec w Shadowhunters. My life is complete now ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o Aleca, to jest super ale do książkowej wersji bardziej pasuje Alec z filmu, tutaj w serialu Alec jest przystojniejszy niż Jace a przecież było odwrotnie. :> Btw oby więcej takich ciekawostek i filmiki też możesz wstawić, ciekawa jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wole Jace'a xd
      Tamten Alec był jakiś niewydarzony xD

      Usuń
    2. Grunt, że Alec z serialu jest zajebisty ;)

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic