czwartek, 14 grudnia 2017

Nowe zdjęcia!


Hejka! Posty miały być wczoraj, bo z powodu choroby nie poszłam do szkoły, ale wyszło na to, że cały dzień przespałam i przestałam się orientować, jaki to już dzień. Potem jedynie poodpowiadałam na wasze komantarze ;)

WIĘCEJ ZDJĘĆ W ROZWINIĘCIU!



Dom już tak świątecznie xd
Nowy pomocnik Mikołaja?


Noo, następny do pomocy



Poznajecie? Jakiś czas temu w internecie pojawiło się zdjęcie Clary i Izzy przed mieszkaniem Raphaela, wydaje mi się, że to właśnie ta scena.




Święta, święta, święta..



Oh, kolejny nowy kadr z Kat. Czy ona nie jest śliczna?



Co myślicie o zdjęciach? Piszcie w komentarzach ^.^

6 komentarzy:

  1. Dom w tej czapce wygląda po prosu epicko xD No i ten Matt na pierwszym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, taki Groszek ;)))

      Usuń
    2. "Magnus: No dalej, Groszku pachnący. Czas wstawać i zmierzyć się z dniem.
      Alec: Groszku pachnący?
      Magnus: Chciałem wypróbować nowe określenie."

      Usuń
    3. Ahh ten Malec, słodycz sama w sobie <3

      Usuń
    4. Nawet nie wiecie, jak bardzo bym chciała, żeby Magnus tak nazwał Aleca w serialu

      Usuń
  2. Normalne że Kat jest śliczna, zdjęcia mega i takie świąteczne klimaty no fajnie

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic