poniedziałek, 1 stycznia 2018

Gdzie spędzacie tegorocznego Sylwestra? – obsada

<<kliknij, aby odtworzyć film>>


Alberto: Jakie jest najlepsze miejsce do spędzenia Nowego Roku – Sylwestra?

TEGO DOWIECIE SIĘ PONIŻEJ! :)


Isaiah: Na swojej kanapie.

Alishia: Oglądając ball drop*
Harry: W samolocie, ponieważ jeżeli jesteś w samolocie,
to możesz przeżyć dwa Noworoczne przyjęcia.

Dom: Ja zawsze obchodzę go z moim najlepszym przyjacielem, Simonem,
gdziekolwiek jesteśmy w Nowym Roku. I cha–cha–cha–cha, i tak właśnie wygląda, to co robimy co roku.

Kat: Gdziekolwiek, gdzie możesz zobaczyć pokaz, może oglądać fajerwerki, zjeść coś dobrego.

Emeraude: Definitywnie, całując tego jedynego.

Alberto: Z rodziną, oczywiście.

Matthew: Albo na jakiejś zwariowanej imprezie.

***
Hejka, i jak tam? Żyjecie po Sylwestrze? Filmik miał być wczoraj, ale coś się stało i skasowało mi dwa posty :( Miałam mały problem z przetłumaczeniem kwesti i Doma i Harry'ego, ale to też kwestia godziny, o której to tłumaczyłam wczoraj, a raczej dziś w nocy xD

*Jeżeli jesteście ciekawi, o czym mówiła Alishia, to na Youtube znalazłam dużo filmików :) <<klik>> ''Zamontowali świecącą kulę (zamontowano na niej 125 żarówek), która dokładnie o północy miała spektakularnie opaść na podstawę utrzymującego ją masztu''

14 komentarzy:

  1. Jeżeli o mnie chodzi, to jeszcze żyję. Nie wiem, co będzie jutro, bo muszę wracać do szkoły XDD
    Zwariowana impreza to świetny pomysł. Zwłaszcza, jeśli jest zorganizowana przez Magnusa. W Pandemonium. Albo w jego mieszkaniu XD
    W Sylwestra zostałam w domu, oglądałam "Sylwestra Marzeń" w TVP2 (a raczej w TVPiS XDD), czytałam jakieś fanfiction o Malecu, siedziałam na kompie, jadłam jakieś ciasto, robiliśmy bekę z bratem XD
    A wcześniej musiałam zrobić jakieś głupie wypracowanie na polski i zadanie z angielskiego :( No szkoda, że trzeba już wracać do szkoły. W dodatku w tym tygodniu są chyba ze 3 sprawdziany... Dlaczego życie jest takie brutalne??? Łączcie się ze mną w bólu XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się XD
      Ja mam o tyle dobrze, że jutro w miarę luźne przedmioty.
      A tam zadania, pff, trzeba było wbić na bloga xD

      Na poprawę humoru zapraszam do posta z zabawą, gdzie piszemy wspólne opowiadanie xD

      Usuń
    2. Na bloga też wbiłam, jak siedziałam na kompie XD
      Nawet napisałam aż jedno zdanie do tego opowiadania ;)

      Usuń
    3. Tu jest tyle anonimków, że Was nie odróżniam xD Możesz pisać dalej xddd

      Usuń
  2. moj sylwester kanapa tv ebooki 4 koty siostra gora jedzenia o 00 FAJERWERKI w Lodzi na Rudzie Pabianickiej byly wspaniale bbb glosne nawet teraz strzelaja jeszcze wasz blog byl jednym z waznych rozrywek mojego sylwestra dzienki za 2017

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem co to znaczy prosta jestem

    OdpowiedzUsuń
  4. co oznaczaja dwie kropki w nawiasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry powiedział, że najlepiej spędzić Sylwestra w samolocie,a nie na planie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie "aktualnie", tylko "właściwie" czy coś w tym stylu.

      Usuń
    2. Dzięki! Tło nagrywania filmiku mnie zmyliło, dlatego nie tłumaczyłam tego słowa xD

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic