poniedziałek, 15 stycznia 2018

Jordan Kyle w serialu!

Hej! Mam dla was świeżą informację na, którą wszyscy czekaliśmy. Od dawna krążyły informacje, że w 3 sezonie ma pojawić się postać Jordana - byłego chłopaka Maii. Teraz to fakt. Dziś został obsadzony aktor do tej roli. Ciekawi? W takim razie, rozwijajcie!
Jordana Kyle zagra Chai Hansen

Aktor grał dotąd w serialu The 100. Grał też podobno w serialu ,,Mako Mermaids'', ale z doświadczenia wiem, że każdy musi gdzieś zacząć. Na przykład taka Phoebe Tonkin grała w ,,H2O'', a teraz jest w obsadzie The Originals. Ogólnie grał on w dziewięciu produkcjach z czego jedna jest zaplanowana na 2018 rok. 

Pojawiły się już nawet stillsy przedstawiające postać Jordana z Simonem.


Jeśli chodzi o mnie to czytając książki wyobrażałam go sobie trochę inaczej. Ale patrząc na te zdjęcia z Simonem już nie mogę się doczekać. Wszystko wygląda super. Ale widziałam wiele zadowolonych komentarzy. Ja po prostu zawsze sobie wyobrażam postać na swój własny sposób, jakoś tak wychodzi.

Informacje dotyczące postaci Jordana:

- historia jego postaci ma zostać poprowadzona trochę inaczej niż w książkach
- będzie on dostawcą na rowerze (co widać po zdjęciach wyżej)

Tu możecie obejrzeć filmik powitalny Chaia, a także filmik na, którym Alberto go przedstawia.

***
Piszcie co myślicie!

16 komentarzy:

  1. Pamiętam go!
    Shippowałam go z kimś wtedy, hahahaha, już nie pamiętam imion syrenek xdd
    Na tym pierwszym zdjęciu wyszedł dziwnie, ale na tych koło Simona już jest całkiem spoko 😎😎
    Trochę inaczej go sobie wyobrażałam, ale oby się spisał 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w necie było mało fajnych jego zdjęć, które by się nadały. Już się nawet zastanawiałam, czy nie wrzucić jakiegoś z tego serialu o syrenach.
      Jak ja zobaczyłam to jego zdjęcie to jakoś mi nie pasował, ale potem zobaczyłam foty z Simonem i teraz myślę, że będzie ciekawie.
      Widzę, że nie tylko ja miałam inne wyobrażenia. Już się bałam, że jestem sama.
      Ja obejrzałam kilka odcinków tego serialu z ciekawości, pamiętam, że chyba shipowałam go wtedy z tą co grała w Akademii Wampirów. Ale serial mi się nie podobał, więc tyle z tego. Jakoś facet z ogonem... to nie jest dla mnie.

      Usuń
    2. W sumie, mi się podobał, nie byłam wymagającym dzieckiem, co do seriali fantastycznych, ale jednak H2O mi się bardziej podobało, a ta syrenka, co grała w Akademii, to jak teraz na nią patrzę, to ma taką dziwną minę ciągle xdd Może wcześniej nie zwróciłam na to uwagi i mimo to dalej ich shippowała albo nie ich. Tego się chyba nie dowiemy, bo nie odróżniam tych syrenek xdd

      Usuń
  2. Moim zdaniem taki Jordan będzie okey. Zresztą, nie będzie to raczej jedna z najbardziej głównych postaci ani jakiś mój ulubiony bohater, więc jakichś wielkich wymagań co do niego nie mam XDD
    Mam taką małą uwagę do posta: Nie, żebym się czepiała, ale rzuciło mi się w oczy, że dwa razy jest tak dziwnie postawiony przecinek - po "na" zamiast przed "na" XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawię. Przecinki to moja największa słabość odnośnie języka polskiego.

      Usuń
  3. Ja tez sobie innaczej wyobrazalam Jordana ale poczekajmy i zobaczmy jak zagra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty, skądś tego typa kojarze a H2O nie oglądałem więc dziwne trochę.
    Jestem ciekaw jak zrobią go w bo w książce był całkiem okey i czy zrobią tzw trójkąt JSK, zgadnijcie o kogo chodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tych zdjęciach co jest z Simonem i w związanych włosach wygląda świetnie :D Nie mogę się go już doczekać. W książkach bardzo go lubiłam, więc niech nawet nie myślą o tym żeby schrzanić jego postać xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że nie zaszaleją i całkiem nie zmienią historii jego postaci. No dobra, nie obraziłabym się gdyby zmienili zakończenie jego wątku, ale jego historia w książkach była naprawdę dobra, więc nich nie popłyną za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jedno pytanie, MASZ COŚ DO H2O ?! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że jak chodziłam do przedszkola, to wszyscy mieli z nich gazetki i tam były takie super gadżety XDD

      Usuń
    2. Ja do H2O nic nie mam. Sama jak byłam dzieckiem oglądałam to na okrągło z kuzynem. To Mako Mermaids kompletnie mi się nie podobały. No, ale jak to leciało to ja już byłam stara, więc co ja się tam będę wypowiadać xD

      Usuń
    3. Te aktorki były jakieś dziwne ;/
      H2O górą!
      Wooow! 300 wyświetleń posta :D
      Co się stało z Kolem na prof? Hahah

      Usuń
    4. Znudził mi się jakoś. Skończyłam oglądać The Originals. Emocje opadły.
      Teraz robię sobie maraton Prison Break. jak dobrze pójdzie przed końcem tygodnia na profilówce wyląduje Scofield.
      Ale te aktualne zdjęcie jest idealne, więc w kółko będę do niego w kółko wracać.

      Usuń
    5. Hehe, aż sobie sprawdzę, o czym to serial :D

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic