czwartek, 18 stycznia 2018

Nowe zdjęcia.

Siema.
Tak patrzyłem na imstagramy naszych aktorów, i zobaczyłem że jest całkiem sporo nowych zdjęć z jakiś wyjazdów a dzisiaj przedstawię Wam te z insta Kate oraz Harego .
Zapraszam.
***

Więc proponuje aby zacząć od Kate, jest ona na wakacjach w St. Lucia razem z Willem i jakimś Matem Naltonem.
Zacznijmy więc.

Też chcę tam być!!!!😒😒


Zna ktoś tego typa po lewej?

#selfie_w_slońcu a u nas zimno.




Jak tam jest pięknie!!



I kolejne zdjęcie z chłopakami.

Dobra to tyle od Kate, czas na fotki Harrego z Indonezji i najprawdopodobniej z koleżanką? Dziewczyną? Nie mam pojęcia.

To jest właśnie fotka nad ltórą się zastanawiam, czy ta dziewczyna to jest jego koleżanka/przyjaciółka czy ktoś więcej? Ktoś coś?

Są tu jakieś fanki Harrego?


A z kim on tam dance'uje?





Takie zdjęcie bonus. Idealne do tytułu "Smog jest wsród nas".
***
No i tyle zdjeć na tę chwilę.
Jakie jest Wasze ulubione?
Jak dla mnie drugie od góry ze zdjęć Kate.
A tak apropo jakiego posta z moich serii byście chcieli jako następnego?
Do zobaczenia w następnym poście.
Pozdrawiam gorąco, Dankomen.

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia Harrego są słodkie :) on jest po prostu boski i słodki :) Ze swoją żoną Shelby jest. Na wakacjach był w Bali i Indonezji, ale potem do niego dołączyli Matt z Esther i byli w czwórkę przez parę dni :) Czyli nasz Malec (Shumdario) jest realne w prawdziwym życiu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wy zawsze o tym Malecu 😂😂😂😂😂

      Usuń
    2. Shumdario aka Malec is real, mówię wam. Jakieś laski to tylko przykrywka XDD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ostatnie o smogu jest dobre na czasie ,jesli chodzi o nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe złaszcza jak mieszkasz na śląsku w mieście a te miasto jest w kotlinie xd.

      Usuń
  4. Wspolczuje w LODZCE jest troche lepiej.Zdjecia fajne duzo slonca.xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja to tam Racibórz więc cienko 😒 Jak patrzyłem na te zdj, to aż mi się cieplej zrobiło xd

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic