piątek, 19 stycznia 2018

Najnowszy Teaser | EDIT

| EDIT: Okazało się, że pojawiły się dwie wersje teasera, więc wstawiam drugi w tym samym poście. |

Hej! Wczoraj wraz premierą 2 sezonu Beyond pojawił się nowy zwiastun 3 sezonu Shadowhunters. Specjalnie dla was wstałam o szóstej i jeszcze przed porannym kolokwium wszystko przetłumaczyłam. Miłego oglądania!
Tłumaczenie w rozwinięciu!
Clary:
Od kiedy Jace został przywrócony do życia, dzieje się z nim coś naprawdę złego.
W MARCU
Alec:
Jesteśmy pod oblężeniem.
Magnus:
To nie jest tylko jakiś Wielki Demon. To Lilith, matka wszystkich demonów.
Lilith:
Nic nie powstrzyma mnie przed sprowadzeniem mojego syna z powrotem.
PIEKŁO
Jace:
Wszyscy będziecie martwi przed wschodem słońca.
WYRYWA SIĘ 
Clary:
Pokaż mi swoją twarz!
NA WOLNOŚĆ
Lilith:
Razem wprowadzimy nowy świt.

Imogen Herondale:
Clarisso Fairchild pokonałaś naszego największego wroga.
Niech twój heroizm będzie przykładem dla Nocnych Łowców na całym świecie.
Clary:
Musimy powiedzieć prawdę.
Jace:
Nikt nie może wiedzieć, Clary.
Maia:
Nie powinieneś latać teraz za demonami?
Jace:
To mój wolny wieczór.
Clary:
Z Jacem dzieje się coś naprawdę złego.
Simon:
Naprawdę musicie ponownie mnie związywać?
Mam na myśli - złe wspomnienia.
Królowa Faerie:
Twój czas nadszedł.
Mimo, iż będziesz kroczyć w świetle, podąży za tobą ciemność.
W MARCU
Alec:
Jesteśmy pod oblężeniem
Magnus:
To nie jest tylko jakiś Wielki Demon. To Lilith, matka wszystkich demonów.
Lilith:
Nic nie powstrzyma mnie przed sprowadzeniem mojego syna z powrotem.
PIEKŁO
Jace:
Wszyscy będziecie martwi przed wschodem słońca.
WYRYWA SIĘ 
Clary:
Pokaż mi swoją twarz!
NA WOLNOŚĆ
Lilith:
Razem wprowadzimy nowy świt.

***
Zwiastun podoba mi się mniej niż poprzedni. Do momentu, gdy Clary krzyczy wszystko wydaje mi się całkiem spoko, potem już trochę mniej. Głównie irytuje mnie ta czcionka w zwiastunie. Z początku myślałam, że to napisy z tłumaczeniem wrzucone przez Youtube.
Drugi teaser definitywnie podoba mi się bardziej.
Piszcie co myślicie!

9 komentarzy:

  1. Za wiele to oni nie pokazali. 30 sekundowy zwiastun, który chyba został udostępniony tylko po to żebyśmy mogli zobaczy Lilith.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na YT znalazłam jakiś dłuższy, trwa ok minuty więc więcej się tam dzieje ;)

      Usuń
    2. Właśnie znalazłam ten dłuższy. Jak wrócę do domu to zedytuje post i wrzucę ten drugi.

      Usuń
  2. Ja się zastamawiam jak poprowadzą wątek Jace, Clary, Sebastian. Lilith jest świetna. I ciekawi mnie czy wogóle i jak Simon zdobędzie Znak Kaina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun jak dla mnie fajny ,ale krotki zwieksza chec na serial.Czy Beyond warto ogladac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowe odcinki pierwszego sezonu mnie nie zachęcały, ale potem serial się rozkręcił ;) Z samej ciekawości polecam zobaczyć

      Usuń
    2. Ja obejrzałam kilka odcinków 1 sezonu. Potem jakoś odpadłam, ale planuje dać mu drugą szansę. Jak dla mnie każdy musi przekonać się o tym na własną rękę. Warto chociaz spróbować, ale nie oczekuj za wiele.

      Usuń
  4. Magnus is so sexy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Mnie najbardziej zaintrygowały efekty specjalne, a raczej ich poprawa. Może tylko tutaj tak wyglądają, a w całym serialu znowu nie zachwycą, ale to co teraz widzę jest świetne. Oby tylko tak było przez cały sezon.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic