czwartek, 18 stycznia 2018

Quiz #8


Hejka!
Dziś mam dla Was tylko jeden quiz, głównie przez to,
że nie miałam jakoś przez ostatnie dni czasu.

Zapraszam do ROZWINIĘCIA!

*Kliknij, aby włączyć quiz*

Zrobiony oczywiście przeze mnie, hah.
Tytuł mówi wszystko, więc nie będę się rozpisywać
i zapraszam do quizu.


***
A tak informacyjnie, to nasza obsada już za 4 dni zaczyna nagrywanie 3B i niedługo, na dniach, powinni podzielić się z nami jakimś trailerem. Jak tylko coś się pojawi, to tu dodamy :)
Jakieś specjalne życzenia na następny post?

6 komentarzy:

  1. 26/27 - nawet nie pomyślałam, że pójdzie mi tak dobrze. Ciekawy i dopracowany quiz. Chyba nie mam specjalnych życzeń - z wszystkiego będę się cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie te quizy choc okazuje sie ze malo wiem ,moj wynik 24/27.Co roku czytam DA wszystkie 6 przypomne sobie dokladnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to poszło mi cienko, nawet się nie chwalę xd

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic