środa, 3 stycznia 2018

Obsada w innych profesjach #1

Cześć.
Przygotowałem dzisiaj dla Was pierwszą część z nowej serii:
"Aktorzy w innych profesjach"
Zapraszam do czytania.


***
Na początek zajmiemy Harry'm Shun Jr.
Każdy z nas dobrze wie że, śpiewaniem w naszej obsadzie zajmują lub zajmowali się Dominic, Kat i Alberto ale, założę się że nie każdy wiedział że serialowy Magnus czyli uwielbiany przez wszystkich Harry również na chwile siedział w branży muzycznej.
Jedną z niewielu fajnych piosenek jakie udało mi się znaleźć w których Harry śpiewa było "Scream" zespołu Glee.

Szczerze mówiąc to nie wsłuchiwałem się zbytnio w tekst piosenki ponieważ, nie jest to mój styl muzyki - preferuje Metal- ale utwór sam w sobie nie był zły i całkiem miło się go słuchało, z tego co wyłapałem to pierwszy wokalista śpiewa w miarę podobnie do Michael'a Jackson'a. Sam głos Harry'ego był całkiem ciekawy i myślę że, nadawałby się do śpiewania jakiegoś rapu czy czegoś takiego.
 Następną piosenką w której występował to piosenka zespołu The Chainsmokers pt. "Closer", w której Harry występował gościnnie w teledysku a wokal cover'owała Kina Grannis, ta dwójka całkiem do siebie pasuje co nie?


Tutaj coś wyłapałem z tekstu i o ile się nie mylę piosenka mówi o tym jak facet - a w tym przypadku kobieta - próbuje uciec od swojej miłości ponieważ, sprowadza go na złą drogę ale, nie potrafi przestać jej/jego kochać.
 Oczywiście Harry zaprezentował tu swój kunszt taneczny i swoimi ruchami nadał piosence jakiś taki dziwny urok że nawet mi się spodobała, tak ogólnie ta dziewczyna lepiej śpiewa od oryginalnego wokalisty i lepiej się to słucha z nią - napiszcie czy też tak myślicie.

***
Z tego co udało mi się znaleźć i co jest całkiem fajne to wyszukałem tylko te dwie piosenki.
Jeśli znaleźliście jeszcze jakieś utwory z udziałem Harry'ego to piszcie w komentarzach, obiecuje że wysłucham, przy okazji oceńcie też te dwie które Wam zaprezentowałem.
Na dzisiaj to tyle do następnego posta. Pozdrawiam gorąco, Dankomen

20 komentarzy:

  1. Ekhem,
    Shum*
    Nie wiem, gdzie szukałeś, ale na Youtube jest dużo filmików gdzie śpiewa/tańczy:
    https://youtu.be/gKr4-h7w4Y8
    https://youtu.be/38as5TRPS-E
    https://youtu.be/HwC_4oo-Caw
    https://youtu.be/do2fvffU458

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, nie fajne, jest ich dużo, najbardziej mi się podoba te krótkie "Sing" z tą babką xD

      Usuń
    2. No właśnie ja pisałem że to takie które są całkiem fajne.

      Usuń
  2. "Ta dwójka całkiem do siebie pasuje, co nie?" - odpowiadając na pytanie: Yyy...nie XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość włosów jeszcze trochę i by się zgadzała XDD

      Usuń
    2. A wy zawsze o tych włosach XD.
      Ja rozumiem że fani Malec'a itp. ale mi bardziej chodziło że w tym klipie do siebie pasują.

      Usuń
    3. Ja tam żadnego innego podobieństwa nie widzę xDD

      Usuń
  3. Lubię tego bloga, więc żeby się go czytało przyjemniej i mnie, a także innym, polecam stronkę http://www.prosteprzecinki.pl/. Bez urazy, ale bardzo razi w oczy, kiedy ktoś stawia przecinki po np. "ale" i "że" lub nie używa ich wcale. No sorry, ale tego uczą się dzieci w podstawówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale poszukaj sobie w różnych słownikach, zobaczysz że po takich wyrażeniach jak "że" lub "ale" również daje się przecinki.
      Pozdrawim gorąco, Dankomen.

      Usuń
    2. Podaj przykład, bo może coś mnie ominęło w mojej edukacji. Może zasady się zmieniły? Mnie uczono, że przecinek stawia się przed rzeczonymi słówkami. Ktoś tu chyba opuścił kilka lekcji.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. O matko!!! Co oni z wami zrobili w tych gimnazjach!!! Jak wy maturę zdaliście? A Jeśli jesteście jeszcze przed, to współczuję poloniście, który będzie sprawdzał waszą pracę.

      Usuń
    5. Emh, kolega naprawdę zrobił błąd i mam nadzieję, że poprawi, ale mi nikt nie zgłosił, pod moimi postami, że brakuje jakiś przecinków, czy czegoś, bo rozumiem, że ta uwaga była dla nas dwóch?

      Usuń
    6. Dobra rzeczywiście popełniłem błąd i wybacz że się kłóciłem bez podstaw, ale Malu nie robi żadnych błędów z tego co widzę więc od niej prosiłbym się odczepił.
      (Interpunkcja to nigdy nie była moja mocna strona.)

      Usuń
    7. Nie no spoko, dobrze, że ktoś zwraca nam uwagę, szczególnie jak mam coś tłumaczyć z ang, to wtedy szczególnie się przydają rady.
      Poza tym, mówiłam ci, że masz się zaprzyjaźnić z korektą online!

      Usuń
    8. Zaprzyjaźniłem ale niestety błędów interpunkcyjnych nie pokazuje. 😂

      Usuń
    9. Jak nie? To coś ty znalazł xdd

      Usuń
  4. wracajac do rzeczy muzyka nie zla choc to nie moj klimat a jezeli chodzi o pisownie ja na kompie zle pisze co widac a nikt mnie z bloga nie wygania imi nie wytyka MORAL przerobiony nie wytykaj a nie bedzie ci wytykane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że ktoś zwracam Danko uwagę, bo faktycznie zrobił błąd, tylko warto by było jeszcze się przystosować i poprawić ;)

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic