środa, 3 stycznia 2018

Quiz #5


Cześć! :)
Dziś tak mniej o samym Shadow, ale dalej w klimacie fantasy i seriali :)

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!



Mi wyszło Breaking Bad. Nie znam,
ale chyba czas się zaprzyjaźnić, skoro quizy postanowiły nas zeswatać xD


Zdecydowanie uwielbiasz seriale. Kojarzysz je, nawet po przedstawieniu jednej sceny. Brawo! Otrzymujesz zieloną kartkę! Tutaj z grubsza strzelałam, ale cii xD


Cechuje Cię wysoka inteligencja i mistyczna wewnętrzna siła. Unikasz siłowych starć i z konfliktów wychodzisz obronną ręką. Masz niezwykle rozwinięty zmysł finezji. Tak jak mag potrafisz oczarować. Zdarza Ci się wykorzystywać ludzi i podporządkowywać ich pod siebie. Wszystko w imię wyższych racji i Twoich własnych celów oczywiście. Będę magiem! xD Bój się, Magnusie ;')


***
Napiszcie w komentarzach,
co Wam wyszło :)

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. w pierwszm mi wyszlo Falling Skies ogladalam caly ale niestety niezbyt mi sie podobal drugi 7/8 duzo ogladam glownie paranormal I fantastyka trzeci wojownik podoba mi sie cenie waleczne dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w pierwszym wyszło TWD w drógim 4/8 a w trzecim handlarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Falling skies a nie znam tego serialu

    OdpowiedzUsuń
  5. w naszym kraju byl pod tytulem WROGIE NIEBO w tv4 naziemna byly nadawane 2 sezony jest ich wsumie wiecej

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym mi wyszło Hannibal, w drugim - 5/8, w trzecim - wojownik

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic