poniedziałek, 26 lutego 2018

Kolejny opis 1 i 2 odcinka +Kat o 3 sezonie


Hejka!
W tym poście mam dla Was film, w którym wypowiada się Kat, na temat:
''Dlaczego warto było czekać na 3 sezon Shadowhunters?'' oraz opis odcinka 3x01.

Zapraszam do rozwinięcia!


Dlaczego warto było czekać na 3 sezon Shadowhunters?
Ponieważ to jest te samo Shadowhunters, które znasz i kochasz, ale lepsze.
Poświęciliśmy czas, aby naprawdę pozwolić, by serial się rozwinął i pozwoliśmy na rozwój oraz...
Nie mogę się doczekać, żebyście mogli zobaczyć, co nadchodzi.


Krótki opis 3x01

Marzec 20:
W premierze trzeciego sezonu, sekretów o Nocnych Łowcach pod dostatkiem,
a Podziemni próbują wrócić do normalności po śmieci Valentine'a.

Marzec 27:
Magia czarowników jest osłabiona przez obecność demonów, podczas gdy Izzy i Luke próbują zdobyć więcej informacji o ostatnich seriach opętań.


***
Co myślicie?
Kto także nie może się coraz bardziej doczekać?

5 komentarzy:

  1. Ja już paznokcie z niecierpliwości obgryzam XD Ogólnie opisy jeszcze bardziej possycają moją niecierpliwość więc teraz powinienem Cię opie... (Oczywiście jaja sobie robię)
    A tak na serio to zapowiada się ciekawie i czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne paznokcie... nie chciałabym ich zobaczyć, mam manię patrzenia ludziom na paznokcie, ale niektóre nie są za ciekawe xd

      Usuń
  2. Pewnie, że czekam :D Teraz te przerwy między sezonami czy nawet w trakcie sezonów są tak długie, że człowiek zapomina że serial ogląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem podekscytowana. 3 sezon już naprawdę blisko ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic