poniedziałek, 26 lutego 2018

Ostatnie zdjęcia aktorów

No cześć :)
Dziś mam dla Was jedynie kilka zdjęć, ale się nie martwcie,
bo planuję coś większego.

Ciekawi? Zapraszam do rozwinięcia!





To zdjęcie podoba mi się chyba najbardziej.







Jak już mówiłam, nie martwcie się, że jest tak mało zdjęć, wzięłam tylko te ostatnie aktorów, bo planuję zrobić podsumowanie informacji o 3 sezonie, zebrać w jednym poście wszystkie zdjęcia, opisy odcinków, przetłumaczone już zwiastuny z bloga itp. Jednak prawdopodobnie będę to musiała podzielić na dwie części, bo pewnie jeszcze w marcu czymś się podzielą, no chyba, że chcecie poczekać do parę dni przed premierą i wtedy wszystko będzie razem, hah.

Piszcie, co myślicie o zdjęciach *.*

3 komentarze:

  1. Serialowy Meliorn wygląda świetnie :D W książce jego postać była mi obojętna, ale w serialu go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie najlepsze zdjęcia są te, od Kat. Najbardziej mi się podoba chyba te szare.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobami się Kat i Emme z ich podobiznami.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic