środa, 14 lutego 2018

Kolejny zwiastun 3 sezonu

Hej! Coraz bliżej 3 sezonu, a tu pojawił się kolejny zwiastun. Przyznam, że ten bardzo mi się podoba.  Chociaż po tym ciężko będzie mi się skupić na powtórce na jutrzejsze kolokwium. W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie!
Zapraszam!


Jace:
Nigdy nie czułem wobec nikogo tego co czuję do ciebie.
ICH MIŁOŚĆ
Po prostu nie chcę tego zniszczyć.
Clary:
Jonathan nie żył.
Jace:
Tak samo jak ja, dopóki nie przywróciłaś mnie do życia.
ICH KŁAMSTWO
Alec:
W tej historii jest coś więcej, prawda?
Clary:
Powiedziałam ci wszystko co wiem.
Alec:
Na pewno?
Clary:
Jace.
ICH LOS
Zauważyłaś coś innego w Jacie?
Jace:
Myślę, że tracę rozum.
Clary:
Mam gdzieś, że będą mnie obstawiać.
Nie mam zamiaru znowu cię stracić.

***
I co myślicie?

14 komentarzy:

  1. *.*.*.*.*.*
    CLACEEEEE
    ❤❤❤❤❤❤❤
    Trochę dużo serduszek, ale to co, walentynki są XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. No spoko, ale promo Maleca zdecydowanie lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne promo Clace już się nie mogę doczekać
    Clace forever and always the best couple <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Clace najlepsza para
    ciekawa jestem co im sie przydarzy w tym sezonie :-)
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee... Malec to najlepsza para <333

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam moment kiedy Dom mówi "I think I'm losing my mind", serio. Sposód w jaki to powiedział, uwielbiam!!! Jego gra aktorska jak i Kat wydaje się jeszcze lepsza niż w drugim sezonie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby w tym sezonie było wkoncu widać miłość Clary do Jace. Bardzo brakuje mi że nadal nie powiedziała mu kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim odcinku 2 sezonu Jace powiedział Clary "kocham cię", ale ogólnie to tego nie było w scenariuszu, Dom to zaimprowizował.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic