środa, 14 lutego 2018

25 urodziny Alberto Rosende!

Trzeba przyznać, że ostatnio nasz fandom świętował wiele urodzin. Jakiś ten miesiąc płodny jak widzę. Ale wracając do tematu dziś — jak widać po tytule posta — swoje urodziny obchodzi odtwórca roli Simona — Alberto Rosende.
Więcej w rozwinięciu!




Więc moje pytanie dla was na dzisiaj:
Jak oceniacie go w roli Simona?
Gdybyście mieli wybrać spotkalibyście się z Simonem, czy Alberto?

Tak mi się wzięło na kreatywność, ale jestem ciekawa waszych odpowiedzi.
I nie zapomnijcie luknąć na najnowszy zwiastun już z tłumaczeniem na blogu.
Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Ktoś tu dziś zaszalał z gifami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dziś wyjątkowe urodziny, w końcu to Alberto xD

      Usuń
    2. Mieć urodziny w walentynki, mógłby zbierać podwójne prezenty, ale to raczej nie możliwe, tak jak w Wigilie XD
      Trochę przechalpane, ale może jednak mu się uda xdd

      Usuń
    3. Gorzej jak ma urodziny w walentynki i jest sam. Wszyscy znajomi mają plany, a on zostaje sam.
      Ja tam bym chyba nie chciała mieć dzisiaj urodzin.

      Usuń
  2. Uwielbiam go. Mimo braku doświadczenia aktorskiego gra od pierwszego sezonu bardzo dobrze. W porównaniu do Kat, która dalej jest dla mnie aktorką jednej miny Alberto jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na yt filmiki, jak ktoś porównywał minę kat z s1 do ziemniaka - smutny ziemniak, wesoły ziemnxdd, oburzony ziemniak. Bez urazy, ale trochę racji było xdd

      Usuń
    2. Zdecydowanie ;D Niezależnie czy była by zła, przerażona, smutna czy wesoła usta miała rozwarte tak samo xD Ale jeśli chodzi o Jace'a to zdecydowanie się poprawił, bo w pierwszym sezonie nie był lepszy od Kat.

      Usuń
  3. Rany :/ przestańcie
    Gra Kat dużo się poprawiła,ale wiadomo niektórzy lubią ciągle narzekać i wyśmiewać się

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic