czwartek, 15 lutego 2018

Promo 3 sezonu ,,Poświęcenie Maleca''

Hej! Jeśli podobał wam się poprzedni zwiastun to w tym się zakochacie. Tym razem cała uwaga skupiona na jest na Malecu. Z resztą sami zobaczcie:
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Magnus:
Okej, więc jesteśmy tutaj.
W MARCU
Alec:
Zależy mi tylko na tym jak ty się czujesz
Magnus:
Zrobimy to.
Ale nie idziesz sam.
JAK WIELE BĘDZIESZ W STANIE POŚWIĘCIĆ
DLA OSOBY, KTÓRĄ KOCHASZ
Alec:
Dasz radę wrócić.
Magnus:
Dlaczego miałbym nie wrócić?
Spójrz co na mnie czeka.

***
Trochę martwi mnie kwestia tego poświęcenia. Może faktycznie w tym sezonie znowu coś złego się pomiędzy nimi wydarzy. Chociaż to bardziej niż prawdopodobne, ponieważ Malec to siła napędowa całego serialu i ich dramy trzymają ludzi przed ekranami. Chociaż ja mam nadzieję, że jednak w tym sezonie nie będą nam tak jawnie pokazywać, że Malec jest najważniejszy. Wiem, że fani Maleca to praktycznie cały fandom, ale ja jestem fanką nie przesadzania, bo jak się mówi ,,co za dużo to nie zdrowo'', a przez te wciskanie ich wszędzie już trochę zaczął mi się nudzić ich związek.
Ale zwiastun naprawdę super, właściwie można by go uznać za promo do jakiegoś filmu.

10 komentarzy:

  1. Promo idealne ♥♥♥♥
    W książce byłam zdecydowanie za Clace. Alec bardzo mnie irytował swoim zakochaniem jednak serial to zdecydowanie Malec. Na początku trochę mnie drażniła ta ilość Maleca a tak mało scen Clace. W książce nawet jak Jace i Clary myśleli, że są rodzeństwem to i tak było ich dużo więcej. Jednak teraz cieszę się, że tyle jest Maleca w serialu. Nie dość że według mnie między tą dwójką jest dużo więcej chemii to jeszcze aktorzy dużo lepiej ze sobą wyglądają. Nie zmienia to jednak faktu, że mimo uwielbienia do Maleca czekam na sceny Clace :)
    A co do dram Maleca to na pewno dalej będą mieć miejsce. W książce było ich trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych dram się właśnie obawiam. Nie wiem, jak ja to przeżyję...

      Usuń
  2. Trudno wyrazić inną opinię niż wasza.Mam takie samo zdanie ,chociaż zwiastu jest cudowny. Ja jestem fanką Jordana więc muszę czekać.Ciekawe jaki los go tym razem spotka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też. I coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, że ten 3 sezon mnie chyba zabije... Tyle emocji, tyle Maleca, tyle dram... i tyle cholernie słodkich tekstów Maleca...

      Usuń
  4. To mnie prawie zabiło... Oglądam kilka razy pod rząd i nie mam dość. Mogłabym oglądać w nieskończoność, a nawet dłużej. Malec to najgorętsza i najsłodsza para świata. To jest takie słodkie, piękne, seksowne i nieco dramatyczne jednocześnie. To, jak się przytulają w 0:14 i to: "Look what I have waiting for me". No nie, ja nie moge... My feels... Season 3, I'm not ready...

    OdpowiedzUsuń
  5. Malec jest najważniejszy, wcale nie jest ich za dużo, dramy na 100pro będą i Malec nigdy nie może się znudzić. A promo totalnie zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kochany , słodki Malec ☺są tacy słodcy razem ☺a że kocham słodycze, to kocham naszego Maleca. Mam nadzieję , że będzie ich bardzo dużo, a sceny między nimi zapowiadają się niesamowicie i gorąco ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie chemia między Harrym, a Matthew jest urocza i widoczna☺ lepsza nic u Clace, chociaz nic do nich nie mam☺ kocham Magnusa , jak i Aleca i chciałabym , żeby było ich jak najwięcej. Słyszałam gdzieś, że ma być między nimi namiętny pocałunek w deszczu ☺ i mam nadzieję, że nie będzie za dużo jakiś dramatów między nimi , bo moje serce tego nie wytrzyma. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namiętny pocałunek w deszczu? Naprawdę? Oh, taaak... Chcę to XD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic