środa, 21 marca 2018

Gadżety Shadowhunters #1

Hejka!
Jakoś tak mnie męczyły te posty z gadżetami albo brak odzewu, albo nawalone tak tymi rzeczami bez żadnego sortowania i postanowiłam od nowa zacząć tą serię, i przerobić stare posty ;)

Więcej w rozwinięciu!



  • Klasyczne zakładki (11.50 zł) +przesyłka!


Poszczególne zakładki:




  • Zakładki magnetyczne (6 zł) +Przesyłka!
Link do sklepu



W tym sklepie znajdziecie zakładki dla bohaterów z Darów Anioła, takich jak:
Alec, Magnus, Jace i Clary.


  • Kolejnymi zakładkami są już te nie związane z Darami Anioła, ale idealne dla książkoholików.
  1. Drewniane (9.90 zł) +przesyłka!
 

  1. Kartonowe (3 zł) +przesyłka
 
 

Koszty wysyłki:
Poczta Polska Ekonomiczny (2-5 dni roboczych): 6,45 zł
Poczta Polska Priorytet (2 dni robocze): 11,00 zł
Poczta Polska Kurier 48 (2 dni robocze): 13,00 zł
Kurier DPD (1 dzień roboczy): 14,90 zł

(Tylko do dwóch ostatnich rodzai zakładek,
do poprzednich należy sprawdzić samodzielnie)

Link do sklepu

Ewentualnie, jak ktoś chce, to w tym samym sklepie są takie oto śliczne skarpety XD

 

oraz torby:


***
Wiem, że te przesyłki zawsze drogo wychodzą, no ale nic na to nie poradzimy ;) Może mimo wszystko komuś się to przyda i się spodoba. Piszcie, co myślicie!



8 komentarzy:

  1. Fajne te zakładki magnetyczne. Kupiłabym Magnusa i Aleca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich zakładek to ja już miałam trylion. Każda lepsza od drugiej, ale ostatecznie zawsze wkładam w książkę paragon, klucze, długopis, albo ostatecznie zaginam róg (jestem niczym romantyczny buntownik :O )

    OdpowiedzUsuń
  3. To co powiedziałaś o tym co używasz jako zakładek sprawiło że wybuchnełam śmiechem iusłyszałam hury anielskie spiewające ALLELUJA.Bo ja roobię to samo nawet kiedyś użyłam pęku kluczy jako zakładki.Dotej pory się z tym kryłam ale teraz będę z tego dumna .NIE JESTEM JEDYNA.XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem wam, że torebka odherbaty też jest świetną zakładką xD

      Usuń
  4. Nooo to było niezłe szacun mam nadzieję że sucha ,mogę dodać słonecznik do skubania,buteleczka aromatolu i co można wymyślić.Ksiąkocholiczki tak mają.XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic