środa, 21 marca 2018

3x02 Sneak Peeki

Przyznam, że Sneak Peeki są o niebo lepsze od samego promo. Z resztą, sami zobaczycie. Zapraszam!
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Simon:
Potrzebujemy tego?
Maia:
Jaki jest twój problem?
Wilkołak:
Żartujesz? Nie ma to nic wspólnego z tym, 
że ten wampir tutaj sypia, a ty się z nim obściskujesz.
Wszyscy to czujemy. 
To ohydne.
Maia:
Moje życie seksualne to nie twój biznes.
Wilkołak:
Zabierz go z Jade Wolf.
Niektórzy z nas próbują tu zjeść.
Maia:
Simon i ja nigdzie nie idziemy.
I ponieważ Luke wpuścił cię z powrotem do stada 
nie oznacza, że nie skopię ci tyłka.
Nigdy więcej tak ze mną nie rozmawiaj.

Magnus:
Więc, jesteśmy.
Alec:
Jesteś pewien, że branie mnie ze sobą było dobrym pomysłem?
Magnus:
Lepsze to niż przyjść samemu.
Żartuję.
Pokochają cię.
Tylko dlatego, że jesteś jedynym Nocnym Łowcą na imprezie
pełnej Czarowników, nie oznacza, że nie możesz się dobrze bawić.
Alec:
Łatwo ci powiedzieć.
Znasz tych ludzi od wieków.
Magnus:
I ty myślisz, że to coś dobrego?
Zaufaj mi. Nie chcę tu być dłużej niż muszę.
Ale to jest tradycja, żeby odchodzący Wysoki Czarownik 
przekazał pałeczkę swojemu następcy.
Alec:
To on?
Magnus:
Jedyny w swoim rodzaju.
Lorenzo Rey, nowy Wysoki Czarownik Brooklynu.
Lorenzo:
Magnus! Magnus Bane.
Udało ci się.
I przyprowadziłeś kolegę.
Alec:
Tak, jestem...
Lorenzo:
Alec Lightwood, głowa nowojorskiego Instytutu.
Spodziewam się, że będziemy się często widywać na spotkaniach rady Podziemia.

***
Czy to tylko ja mam takie wrażenie, czy 2 odcinek zapowiada się o wiele lepiej?
Przynajmniej te dwie sceny były super i jeśli cały odcinek utrzyma tą jakość to będzie ciekawie.
A co wy myślicie?


9 komentarzy:

  1. Ja chcę, by Magnus Bane był Wysokim Czarownikiem Brooklynu.... Poza tym Magnus i Alec wyglądają słodko, a Lorenzo chyba znienawidzę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, pewnie znowu będzie. Ale jak trochę powalczy o starą robotę to potem będzie ją jeszcze bardziej doceniał. A wgl wiesz, dramy muszą być.

      Usuń
    2. Dramy mogą być. Ale tylko takie, które się dobrze skończą XD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już go nie lubię. Co on sobie w ogóle myśli?! Na długo nie zabawi na stanowisku Wysokiego Czarownika Brooklynu. Nie pozwalam XD

      Usuń
  3. Magnus and Alec holding hands. I can die in peace...

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnus chciał spierdolić, jak Lorenzo zaczął go wołać, ale Alec go zatrzymał XD Na jego miejscu też bym chciała spierdolić XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Alec chyba musi czuć się dziwnie na imprezie, na której są sami czarownicy XD Ale fajnie, że Magnus przyprowadził na nią swojego Nocnego Łowcę ;) Szkoda tylko, że Magnus ma na niej oficjalnie przestać być Wysokim Czarownikiem Brooklynu ;(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wypadł Lorenzo czuję że będzie ciekawie. Szykuje się fajny odcinek.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic