sobota, 24 marca 2018

Nowa seria Cassandry Clare!

Hejka!
Już od jakiegoś czasu w internecie krążą informacje o nowej serii od naszej kochanej Cassandry Clare! Trochę mnie już męczy to, że aż tyle jest tych historii, a ja nie mam zamiaru ich kupować. Jak dla mnie można było skończyć na Diabelskich Maszynach, czy już Akademii Nocnych Łowców i też było by dobrze. Wiele osób uważa, że są one świetne i Cassie wyrobiła się w pisaniu, ale jest tyle tych książek, że jakoś nie mam na nie ochoty. Ja skończyłam swoją przygodę z Nocnymi Łowcami na Darach Anioła i jakoś mi to odpowiada.

Informacje w rozwinięciu!





*Akcja będzie się toczyć wokół Nocnego Targu.
*Tessa weźmie udział w wojnie światowej.
*Zobaczymy Jem'a jako Cichego Brata.
*Poznamy potomków bohaterów z Diabelskich Maszyn
*Dowiemy się trochę o losach zagubionego Jace'a po tym, jak stracił ojca i został adoptowany przez Lightwood'ów.

Średnio podobają mi się okładki, pierwsza jest najlepsza. Ogólnie ciężko będzie przebić te nowitukie okładki Darów. Ogólnie, najbardziej zaciekawił mnie wątek Jace'a.

Piszcie, co myślicie i
czy macie zamiar je sobie w przyszłości zakupić!
Zapraszam do poprzedniego posta, żeby poczytać ciekawostki o Harry'm :)


12 komentarzy:

  1. Zamierzam...�� Ale najpierw skończę czytać Diabelskie Maszyny i Mroczne Intrygi xD Niech Cassi trochę zwolni z pisaniem tych książek, bo nie wyrobię...
    Ale bardzo bym chciała, żeby napisała przynajmniej jedną książkę opowiadającą historie dzieci np. Jace'a i Clary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, o dzieciach Clace bym przeczytała z chęcią XD

      Usuń
    2. Również czekam na taką historię. Wkurza mnie trochę to, że Cassie nie może im dać w końcu szczęśliwego zakończenia. Tyle już musieli przejść a w końcówce Pani Noc i we Władce Cienie Cassie szykuje im kolejne problemy :( Dała by już tej dwójce spokój i skupiła się na nowych postaciach. Ale co będzie to będzie. Ja i tak czytam wszystko co napisze Cassandra Clare :)

      Usuń
    3. Ja nie kupuję książek, więc nie mam takiej możliwości, ewentualnie w późniejszymi czasie mogę sobie pobrać e booka, w co wątpię. Chyba zakończę to na szczęśliwym DA

      Usuń
    4. Ja tez bym z chcecia przeczytala dalsze losy Jace i Clary i ich dzieci. Ksiazki dot. Nocnego Targu w ebookach bede czytac pewnie.

      Usuń
    5. Czy tylko mnie nie interesują losy potencjalnych dzieci Clace'a? XD

      Usuń
  2. Oczywiście że przeczytam już nie mogę się doczekać Najbardziej czekam na tą ostatnią część MI ale na to to sobie poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że przeczytam. Fakt, trochę tych serii już jest, ale Mroczne Intrygi jak dla mnie są genialne. Mam nadzieję, że nowa seria również będzie świetna. Okładki słabe, ale co zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dary Anioła i tak najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ghosts of the Shadow Market nie będzie nową serią tylko jedną książką składającą się z 10 opowiadań, które wydawane będą mniej więcej co miesiąc. Tak samo było z Akademią :) Te trzy okładki to okładki do trzech pierwszych opowiadań, ale jak będzie wyglądać okładka łącząca je wszystkie w książkę nie wiadomo. Te mi trochę nie pasują do całej reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tych zbiorach, doczytałam o tym rano, ale już nie chciałam poprawiać ;)

      Usuń
  6. Dużo tracisz na tym nie czytając pozostałych książek ;) Osobiście uważam, że właśnie DA są najsłabszą serią Cassandry

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic