sobota, 24 marca 2018

Tego nie wiedziałeś! – Harry Shum Jr.

Hejka!
Dziś przedstawię Wam kilka ciekawostek o uwielbianym przez wszystkich – Harry'm Stum Jr! Pewnie jest tu dużo fanów Harry'ego, jak i Maleca, i ciężko będzie Was zaskoczyć, ale się postaram :)

Więcej w rozwinięciu!


Znalezione obrazy dla zapytania harry shum gif

Znalezione obrazy dla zapytania harry shum gif

Znalezione obrazy dla zapytania magnus bane gif

  1. Urodził się 28 kwietnia 1982 (35 lat) w Limón (Kostaryka)
  2. Ma 180 cm wzrostu.
  3. Jest synem imigrantów z Chin.
  4. Jego znak zodiaku to byk.
  5. Jego żona to Shelby Rabara od 22.11.2015. Poznali się w 2007, natomiast oświadczył jej się w 2013r. na wakacjach w Hawajach.
  6. Ma dwie starsze siostry – Susanę i Cristinę.
  7. Jego pierwszym językiem jest Hiszpański, natomiast w domu nauczył się Chińskiego.
  8. Gdy miał 6 lat z rodziną przeprowadził się do Kalifornii, gdzie nauczył się Angielskiego oraz Kantońskiego.
  9. Jest aktorem, piosenkarzem, tancerzem i choreografem.
  10. Gdy był mały, był bardzo nieśmiały, dlatego zapisał się do teatru.
  11. W Los Angeles rozpoczął karierę taneczną.
  12. Był tancerzem podczas trasy koncertowej piosenkarek takich, jak: Kaci, Beyonce, Mariah Carey, Jennifer Lopez, Jessica Simpson, T-Pain czy Chris Brown.
  13. Wystąpił w ponad 15 filmach i serialach m.in: Glee, ICarly – Carly leci do Japonii, Step up, czy Legion Niezwykłych Tancerzy: Wybuch powstania. Kilknij TU, aby zobaczyć więcej
  14. Otrzymał łącznie 6 nominacji do nagród, w tym jedną wygraną, za Najlepszy zespół aktorski w serialu komediowym za serial Glee.
  15. To dzięki swojej żonie zaczął karierę aktorską, gdyż to ona namówiła go, aby poszedł na casting do serialu Glee. Wcześniej Harry obawiał się, że jego marzenie o aktorstwie nigdy się nie spełni, bo miał na swoim koncie wyłącznie sukcesy taneczne.
  16. „To dziwne, że jestem pełnym Chińczykiem i narodziłam się w kraju latynoskim, ale uwielbiam fakt, że zanurzyłem się w tej kulturze podczas narodzin, utrzymując moje chińskie korzenie.” „Myślę, że kultury podzielają wiele podobieństw do wartości rodzinnych i miłości do smaku w ich żywności. Uważam, że jestem trochę Latynosem.”
Zdjęcie z występu w ICarly.
Moja bajka dzieciństwa, a nawet go nie pamiętam xD



***
Co myślicie? Któreś Was zaskoczyło, czy może wszystko wiedzieliście? Lubicie Harry'ego? Podoba Wam się ten Magnus, czy woleliście filmowego?

Edit: Tak, wiem, na zdjęciu źle zapisałam nazwisko Harry'ego.

9 komentarzy:

  1. Kocham Harrego ☺ super , że stworzyłas taki post. Nasz Harry jest bardzo utalentowany ☺ szkoda, że zajęty hehe ☺ ale ważne, żeby był szczęśliwy ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Harrego, a jeszcze bardziej Maleca�� Serio nie wiedziałam, że grał w Icarly...��

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za post! Harry jest fantastycny, jego żona tez jest super, ja oglądałam film Shadowhunters i uważam, że to porażka była,zarówno scenariusz jak i casting, serial zaś jest awesome, to jest to! Harry natomiast jest idealny w roli Magnusa, po prostu fenomenalny! Jest moją ulubioną postacią, zawsze fajnie dowiedziec się ciekawostek. Maleca i Magnusa i Aleca kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało wiem o aktorach więc dużo faktów mnie ciekawi.Lubię go w SH więc cieszę się że o nim napisałaś.Dobrze było się dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry Shum Jr., a nie Stum. I w 15. powinno być casting, a nie kasting

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zawsze mam problem z jego nazwiskiem XD
      Właśnie jak pisałam to patrzyłam na ten wyraz 'kasting' i coś mi nie pasowało. Tłumaczyłam info z angielskiego i chyba chciałam spolszczyć casting xD

      Usuń
  6. Jest zajebisty jako Magnus ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wręcz w nim zakochana

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic