czwartek, 8 marca 2018

Nowe zdjęcia


Hejka!
Na wstępie chciałabym wszystkim kobietom i dziewczynom z bloga życzyć wszystkiego najlepszego z okazji naszego dnia! Biedny Dankomen, będzie chyba jedynym poszkodowanym na blogu, heh.

Z góry przepraszam, że zdjęcia nie są zbytnio posortowane, ale jest ich ponad 60 i dużo by mi do zajęło ;)

Zapraszam do rozwinięcia!

































































***
Sporo zdjęć, chyba nie zaprzeczycie ;)
Tak, jak obiecałam, zebrałam zdjęcia z całego tygodnia i dopiero je wstawiłam.
Co myślicie? Któreś szczególnie Wam się spodobało?

5 komentarzy:

  1. Tyle zdjęć, że ciężko wybrać ulubione, jednak jak dla mnie wygrywa Chai :D Bardzo czekałam na pojawienie się w serialu jego postaci i jak tylko pojawiły się te zdjęcia chyba z pierwszego spotkania Jordana z Simonem pomyślałam sobie ok, może będzie dobrym Jordanem, ale teraz jak obserwuję sobie jego insta to bardzo się do niego przekonuję. Oczywiście puki co to tylko jego wygląd, bo jak gra to za bardzo nie wiem, ale puki co jestem bardzo pozytywnie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te dwa z kotami są najpiękniejsze szczególnie ten z obróżką .No ich towarzysze też niczego sobie .XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zajebisty Magnus ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A żeś zdjęć dowaliła XD Jak dla mnie najlepsze są te od Kat (Nie pytaj) -
    choć w niektórych to bym jej nie poznał na pierwszy rzut okaoraz ten plakat, nie wiem czy to fanfic, czy nie ale jest zajebiaszczy

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic