środa, 7 marca 2018

Nowe zdjęcie promujące 3 sezon

Hej! Niedawno pojawił się nowy plakat zapowiadający nadchodzący 3 sezon. Przed chwilą jednak wpadłam na zdjęcie promujące sezon, które prawie wywołało u mnie zawał. Serio, szybko rzuciłam książkę do nauki i zabrałam się za ten post, by podzielić się z wami tym co znalazłam. A oto zdjęcie:
Według mnie te zdjęcie jest naprawdę świetne.
O ile przy poprzednim plakacie mogłam się przyczepić 
lekkiego przesycenia, to tu jest idealnie.
A co wy myślicie?

Ps. Przypominam 3 sezon startuje równo za dwa tygodnie. Kto nie może już się doczekać?

12 komentarzy:

  1. Szczerze to mam mieszane uczucia. Poprzednim plakatem się zachwycałam a to właśnie na niego trochę ludzi narzekało. Ten może nie jest jakiś najgorszy, ale tak na pierwszy rzut oka to widziałam tylko bohaterów wklejonych na tą metalową konstrukcję gdzieś nad miastem. Po dokładnym przyjrzeniu się może oddaję trochę klimat nieustraszonych Nocnych łowców i wgl, ale dalej nie jest dla mnie jakiś super. Tak czy siak czekam z niecierpliwością na 3 sezon, już niecałe 2 tygodnie :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy obu jak się dłużej przypatrywałam to zaczynałam dostrzegać coś co mi nie pasowało, ale że nie lubię kreować się na narzekającego polaka to myślę pozytywnie.
      W końcu jest lepiej niż przy tych kolorowych plakatach do 1 sezonu xD

      Usuń
    2. Zdecydowanie widac progres w stosunku do tych z pierwszego sezon :D Ten konkretny może mnie nie powalił, ale zdecydowanie nie jest zły. Widać ogromny progres we wszystkim co dotyczy tego serialu. Efekty specjalne, gra aktorska, stroje bohaterów, plakaty, zdjęcia promocyjne i dużo, dużo więcej. Mam nadzieję że kolejne sezony będą powstawać, żeby doszli do końca serii, bo historię z 5 i 6 tomu uwielbiam :D

      Usuń
  2. Właśnie miałam wrzucaćten plakat, ale siły wyższe mnie zatrzymały xD

    Dwanaście tygodnie! ❤
    Plakat fajny c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie, dziś telefon poprawił mi słowo "straszne'' na "szkoła'', a zawsze jak piszę po angielsku to wrzuca mi polskie słowa i na odwrót.

      Usuń
    2. Straszna szkoła,ja tam się zgadzam xd

      Dobra, idę umierać dalej.

      Usuń
    3. Straszna to mało powiedziane.
      Tym gorzej, że ostatnio oglądałam filmiki o liceum w USA i trochę smutno się zrobiło.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Pierwszy bardziej mi się podobał,ten też nie jest zły ale wolę pierwszy.Życzę zdrowia tym których mrozy załatwiły szczególnie tobie Malu.Mnie też załatwiły.Najlepszym lekarstwem będzie początek nowego sezonu SH.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic