wtorek, 13 marca 2018

Nowy zwiastun 3 sezonu!

Jest i tłumaczenie :D

Zapraszam do rozwinięcia!


Imogen:
Clarisso Fairchild, pokonała naszego największego wroga. Niech twój heroizm będzie świetlistym przykładem dla Nocnych Łowców na całym świecie.

Clary:
Jace, musimy powiedzieć prawdę.

Jace:
Nikt nie może się dowiedzieć.

Królowa Jasnego Dworu:
Nie denerwuj się. Ból się skończy, zanim się zorientujesz.

(Krzyk ludzi)

Maia:
Przyziemne dowiedzą się o Świecie Cieni. To zawsze kończy się źle.

Jace:
Siedmiu przyziemnych zostało zamordowanych w ciągu ostatnich 48 godzin. Myślę, że wiem, kto jest za to odpowiedzialny.

Królowa:
Myślałam, że jesteś Chodzącym za Dnia,
Ciemność nadejdzie.

Alec:
Coś złego dzieje się z Jace'm, możesz mi powiedzieć coś na ten temat,  prawda?

(Brak tchu)

Jace:
Mam się dobrze.

Clary:
Nie, nie masz.

Luke:
Jeśli nie będziesz ostrożna, zostaniesz złapana pomiędzy siłami, których nawet nie rozumiesz. 

Lilith:
Razem możemy zapoczątkować nowy świat.
Przynieśli mi moim cnotliwych więźniów. 

Magnus:
Jesteśmy pod oblężeniem Wielkiego Demona.

(Chrząknięcia)
(Skrzeczenia)

Magnus:
Tak magia jest bardzo stara i bardzo zła.
Nigdy wcześniej nie widziałem niczego podobnego.

(Krzyki)

Lilith:
Nic mnie nie powstrzyma przed przywróceniem mojego syna do życia.


***
Co myślicie?
Jestem trochę chora (znowu) i myślałam, że nie dam razy tego przetłumaczyć, ale nie jest źle. Nawet Dankomena próbowałam zmusić do przetłumaczenia, heh. 

4 komentarze:

  1. Fajne tłumaczenie ,ciekawy zwiastun ,tylko trochę mam wrażenie
    jakbym obejrzała pierwszy odcinek.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze parę zwiastunów i nie będzie co oglądać xd

      Usuń
  2. Ten pierwszy odcinek mógłby mieć tak 60 minut było świetnie.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Malec <3 To jedyne, co zauważam XD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic