wtorek, 13 marca 2018

Obsada w innych profesjach.

Siemka.
Danko z tej strony.
Normalnie tyle czasu mnie tu nie było (cały tydzień), że licznik moich postów się zaczął kurzyć.
Ale już jestem więc jedziemy. Isaiah Mustafa:

Poprosiliście mnie ostatnio o "Obsade w innych produkcjach", i chciałem to zrobić a dokładnie rzecz biorąc o filmie "Don't sleep", w którym zagrał Don ale jako że to jest podobno mocny horror, to się nie odważyłem - może siara ale trudno XD
Za to na pocieszenie mam dla Was inne profesje, tym razem na odstrzał idzie Isaiah Mustafa czyli przez wszystkich lubiany serialowy Luke.

Kim był zanim został aktorem?
Issa przed wskoczeniem na swojego białego rumaka w świetnej reklamie Old Space,grał w NFL (National Football League) czyli największej w Amerykańskiej lidze Footballu yyy... Amerykańskiego - tak wiem że to dziwnie brzmi XD
Grał w klubach takich jak:
Tennessee Olgiers w roku 1997.
Barcelona Dragons w roku 1998.
Oakland Raiders i Cleveland Browns w roku 1999 oraz w Seattle Seahawsk w 2000r.
Jego pozycja to zawsze był skrzydłowy.

Po zakończeniu gry w Seahawsk'ach Isaiah zakończył swoją karierę football'ową i zaczął pracować jako aktor czego efekty widzimy w SH.

Niestety nie udało mi się znaleźć jakiegoś filmiku z Isaiah'em grającym w football ale na pocieszenie dam Wam śmieszy filmik, gdzie jest pokazana rywalizacja Isaiah'a z
Terrym Crew'sem, o dominacje ich Anty-perspirantów w Old Spice.
Enjoy it.

***
No to koniec, i fajrant, i cześć.
Napiszcie jak Wam się podobało, co prawda trochę krótsze niż od Harrego ale cóż... Tak to już jest, raz dłużej raz krócej.
Obiecuje Wam za to że następny post będzie o roli Dona w "Don't sleep", trzeba się przełamać.
Do następnego posta.
Pozdrawiam gorąco Danko.




7 komentarzy:

  1. A Don'to Sleep jest już dostępne w necie? *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten filmik jest świetny bardzo mi się podobał.Post ciekawy trochę krótki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mało jest informacji o jego grze w NFL

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o te "mocne horrory", to zazwyczaj jest tak, że w rzeczywistości wcale tam nie ma nic takiego strasznego, czasami jest nawet trochę śmieszny XDD Przynajmniej moim zdaniem XDD
    Tego konkretnego - "Don't Sleep" nie oglądałam, to się nie będę wypowiadać, ale i tak nie wierzę, żeby było na tyle straszne, żeby nie oglądać XDD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic