piątek, 2 marca 2018

Stylizacje 1 sezonu: Magnus Bane

Nadszedł ten wiekopomny moment (choć trochę opóźniony), gdy w końcu będzie nam dane przejrzeć unikatową i niezwykłą szafę jedynego w swoim rodzaju — Magnusa Bane'a. Niech tylko śmiałek spróbuje skrytykować jego  pokryte niekończącym się brokatem stroje, bądź ekstrawaganckie buty, a słuch po nim zaginie. Ale dziś w ten wyjątkowy dzień Magnus dał nam drogę wolną mówiąc ,,macie śmiertelnicy, niech wasze nędzne życia się zadowolą moją wyszukaną garderobą'' na końcu dodają, że dziś możemy czuć się bezpieczni. Więc kto będzie o tyle śmiały, by skomentować tego jakże niezwykle oryginalnego czarownika.
Po krótkim wstępie, który ze względu na wyjątkowość dzisiejszego posta, z deczka mi się rozciągnął zapraszam was do rozwinięcia.

Na początek:

Każdy ma swoją opinię i nie jestem jakąś znawczynią mody. Piszę co myślę i wy zróbcie to samo. 
Pamiętajcie również, żeby zachować przy tym pewien dystans. To tylko zabawa.

Odcinek 1:
Jedna z tych kreacji Magnusa, które są dość rozpoznawalne. Może to dzięki temu, że pojawiała się w wielu zapowiedziach serialu (najbardziej zapadło mi w pamięć to zdjęcie na wielkim psie, czekałam na niego). Jak dla mnie strój jest całkowicie idealny. Świetne dobranie kolorów. 
Ocena: 6/6

Odcinek 2:
 Przyznam, że na tle tego okropnego portalu Magnus wygląda dość uroczo. Patrząc na to mam wrażenie, że dobiera on sobie kolor portalu do koloru ubrań, albo na odwrót. Nie zdziwiłabym się.
Na zdjęciu niektóre detale mogą być słabo widoczne, ale stylizacja bardzo mi się podoba. Przypomina mi coś co ubrałabym na Halloween, taki gotyk, coś jak kiedyś Adam Lambert na scenie.
Ocena: 6/6

Odcinek 4:
Jedna z moich ulubionych stylizacji Magnusa w 1 sezonie. Chyba zgodzicie się, że look ten zapadł w pamięć. W końcu to w nim poznał Aleca. Ale już nie skupiając się na kwestiach Maleca, uważam, że ten kolor idealnie do niego pasuje i oby więcej tego typu strojów. 
Ocena: 6/6

Odcinek 6:
Również dość znany strój. Choć nad materiałem zachwycałam się cały odcinek to nadal mam wrażenie, że to jakoś na nim wisi i powoduje, że wygląda n jeszcze chudszego niż zazwyczaj.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 8:
Strój jest fajny, w takich kolorach jak ten z odcinka 4. Należy na pewno do tych ciekawych. Ale makijaż — nie. Jak dla mnie trochę za mocny i przesadzony.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 10:
 Doszliśmy do mojego ulubionego momentu, czyli Magnusa z drugiej rzeczywistości. Przyznam, że dobrze mu w tych okularach, ale nie musiał tak układać tych włosów — są takie ulizane.
Ocena: 5/6

 W tej stylizacji nie wygląda mi ani jak Magnus, ani jak Harry, bardziej jak Mike Chang z Glee, którego grał Harry. Ale przyznam, że lubię takie proste stylizacje. Jego włosy nie są tu takie przylizane, a strój uwielbiam.
Wiadomo, że to nie to samo co Magnus, którego znamy, ale nie będę mu odejmować punktów ponieważ ,,za mało w nim Magnusa''. Oceniam stylizacje, a ta mi się akurat podoba.
Ocena: 6/6

To według mnie najgorsza stylizacja tego odcinka. Włosy jeszcze bardziej przylizane, garnitur wygląda fajnie (prawie tak samo jak ten pierwszy w odcinku, może to ten sam), ale całość prezentuje się tak średnio. Jeszcze ta koszula z wzorkami.
Ocena: 5/6

Odcinek 11:
Okej, nie bijcie mnie. Stylizacja mi się podoba, ale nie powala mnie na kolana. 
Ocena: 5,5/6

Tą stylizację uwielbiam. Idealny dobór kolorów, te dodatki i oczywiście garnitur.
Czyli patrz, wymaluj — idealny adwokat.
Ocena: 6/6

Odcinek 12:
Ta stylizacja zdecydowanie znajduje się w moim Top 3. Magnus świetnie wygląda w takiej kolorystyce. Jedynie fryzura taka trochę dziwna, ta z poprzedniego odcinka była super i lepiej, by tu pasowała.
Ocena: 6/6

To właściwie prawie taka sama stylizacja, ale bez kurtki. 
Jak dla mnie nadal wygląda super, więc ocena pozostaje i tu taka sama.
Ocena: 6/6

Jedyne co mnie zadziwia w tej stylizacji to jak Magnus szybko ufarbował te włosy. A, no tak. Jest czarownikiem. Ach te przyziemne myślenie. Tak, czy siak jak to u Magnusa — idealnie dobrane kolory i wszystko świetnie ze sobą pasuje.
Ocena: 6/6

Odcinek 13:
Stylizacja trochę w podobnej kolorystyce co ta wyżej. Równie fajna, ale chyba tamta podobała mi się bardziej.
Ocena: 6/6

Podsumowując:

Magnus nie pojawiał się w każdym odcinku, ale na szczęście kiedy się pojawiał to często się przebierał, dzięki czemu mamy kilka tych jego stylizacji.
Podoba mi się jego styl w serialu, na pewno jest unikatowy i odważny. A taki w końcu jest Magnus.

***
Piszcie wasze opinie na temat stylizacji Magnusa z 1 sezonu.
A także, kogo byście chcieli zobaczyć w kolejnym poście.
Dla przypomnienia w serii pojawili się już: Clary, Jace, Isabelle, Alec i Magnus.

11 komentarzy:

  1. Magnus jak zawsze stylowy :D Stylówka z 12 odcinka TAK TAK TAK ♥ Zaraz za nią zdecydowanie ta z odcinka 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o kolejną osobę w tej serii to może Simon? W końcu w 1 sezonie stał się wampirem więc widać tą zmianę u niego nie tylko w zachowaniu, ale i w ubiorze :)

      Usuń
    2. Tak miałam nadzieję, że go będziecie chcieli, bo już nawet zaczęłam robić screeny jego stylizacji.

      Usuń
  2. Pięknemu we wszystkim ładnie ☺ a nasz kochany Magnus jest taki śliczny i przesłodki ☺ a jak widziałam jego stylizacje w 3 sezonie to dech zapiera ☺ ale w 1 i 2 to też we wszystkim wyglądał super, poprostu ciacho ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszym sezonie stroje Magnusa bardziej mi się podobały niż w drugim. Z bardzo prostego powodu były kolorowe ja nie lubię czerni.Wolę jego styl ubioru z pierwszego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się stroje Magnusa zarówno z 1 jak i 2 sezonu, ale te z pierwszego to bardziej książkowy Magnus, którego tak uwielbiam kolorowy i brokatowy :D

      Usuń
    2. Magnus to po prostu mega przystojniak :). A fakt, że w pierwszym sezonie był bardziej kolorowy i książkowy, ale teraz w ogóle serial zaczął iść trochę swoim torem, nie zawsze zgodnie z książką i w ogóle zauważyłam ze większość postaci ubierane jest bardziej poważnie i dominują kolory ciemne. Ale i tak dla mnie najbardziej wyróżnia się nasz Magnus :) a z sezonu 1 najbardziej podobała mi się kreacja z odc. 11 i 12. Ale w ogóle podoba mi się cały Magnus, to moja ulubiona postać :)

      Usuń
  4. Wszystkie stylizacje Magnusa są totalnie zajebiste (no może tylko te z alternatywnej rzeczywistości trochę średnie, bo nie w jego stylu). Zresztą, gdy ktoś jest taki 'hot and sexy', to zawsze wygląda idealnie. Mocny makijaż też do niego pasuje - myślę, że to jak najbardziej w jego stylu. Trudno wybrać najlepszą stylizację, ale na pewno należy wyróżnić tę z 12 odcinka, w której pojawił się na niedoszłym (całe szczęście) ślubie Aleca - jest idealna i te kolorowe końcówki włosów wyglądają cudownie. Zajebista jest też ta z 6 odcinka - wygląda w niej naprawdę seksownie, ten brokat w stroju i w makijażu oraz te włosy - po prostu cudowne. No i jeszcze ta z 2 odcinka , utrzymana w stylu gotyckim, nieco błyszcząca i też mi się trochę kojarzy z Adamem Lambertem sprzed kilku lat (tak w ogóle, nadal się jaram tymi teledyskami , np. "For your entertainment" czy "If I had you"). Wszystkie pozostałe też są świetne, ale nie ma się co dziwić - w końcu to Magnus ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnus Bane to po prostu przystojniak :) Jest słodki, uroczy, seksowny, piękny, kochany itd :) Już się nie mogę doczekać sezonu 3:) Czekam najbardziej na naszego czarownika, jak na Maleca :) Ale w ogóle zapowiadają się super odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnus to chodząca perfekcja ;)))

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic