wtorek, 6 marca 2018

Nowe Promo!


Zapraszam do obejrzenia nowego promo!
Wybaczcie, że tak późno, ale nawet nie zauważyłam, kiedy je dodali :)


Clary:
Stoję przed moimi kolegami Nocnymi Łowcami, by otrzymać runę Anioła,
by dołączyć do szeregów Nocnych Łowców, obrońców pokoju.

Luke:
Rozmawiamy o wampirach i wilkołakach.
Tysiące lat nienawiści.

Królowa Jasnego Dworu:
Chociaż chodzisz w świetle dziennym,
ciemność nadejdzie.

Alec:
Jesteśmy pod oblężeniem Wielkiego Demona.

Clary:
Kim jesteś?

Magnus:
To Lilith, matka wszystkich demonów.

Lilith:
Razem możemy wejść w nowy świat.

Magnus:
Wszystko było prawdziwe.

Luke:
Wszystkie legendy są prawdziwe.


***
Jestem trochę chora i mniej kontaktująca,
więc za błędy przepraszam xd
Śpię cały dzień i nawet nie zorientowałam się, że nowe promo weszło, hah.
Miałam trochę problem z kwestią Królowej, bo nie wiedziałam, czy brać te światło dosłownie, czy nie, więc wybaczcie.

Piszcie, co myślicie! *.*

2 komentarze:

  1. aaaaaa już tylko 2 tygodnie do premiery :D Jestem strasznie ciekawa co tam szykują. Lilith, wskrzeszony Jace, Jordan, Znak Kaina u Simona, Javier grający nowego wroga Magnusa i wiele więcej :D Niech tylko nie skopią tego sezonu bo puki co zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malec - Power Couple <3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic