niedziela, 10 czerwca 2018

Dzień Przyjaźni

Siemka.
Wczoraj był National Best Friends Day w USA, a dzisiaj w Polsce mamy Dzień Przyjaciela, czyli kolejne z wielu nieoficjalnych aczkolwiek bardzo fajnych świąt w tym roku.
Więcej w rozwinięciu!

Zatem moje pytanie jest takie: 
Jakie jest Wasza ulubiona para przyjaciół z Shadowhunters lub jakiegokolwiek innego serialu?
U mnie z SH wygrywa Clary x Izzy.



Natomiast odnośnie ulubionej przyjaźni spoza Shadowhunters to wybrałbym Scotta i Stilesa z  Teen Wolf.


---
Jak dla mnie te dwie pary przyjaciół to są takie prawdziwe przyjaźnie których nie da się rozerwać za nic. Co prawda mają jakieś sprzeczki ale kto normalny ich nie ma?
Po za tym przypominam o hashtagu #SaveShadowhunters oraz #PickUpShadowhumters razem jest już prawie 6 milionów.
WALCZYMY!
"Bo my nie błagmy o wolność, my o nią walczymy."
Pozdrawiam gorąco, Danko. 

8 komentarzy:

  1. Clizzy i Sciles tak tak tak ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Stiles i Scott, to się nazywa przyjaźń ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Stiles i Scott nr1 chociaż ich następcy w serialu też cudowni.Książkowa Hermiona z Harrego Potera zawsze myślałam że w trudnych chwilach dobrze byłoby mieć ją przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze chciałam, żeby Hermiona była z Harrym xD

      Usuń
  4. A ja z Luną.Gdyby to napisała teraz to Ron byłby z Draco.xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o mnie to taka moja ulubiona przyjaźń z SH to Clary i Simon. Ale lubię też Jace'a i Aleca, Jace'a i Simona, czy Clary i Aleca — te dwa ostatnie są niekonwencjonalne, ale zawsze miło się patrzy jak udają, że za sobą nie przepadają.
    Jeśli chodzi ogólnie z innych seriali to mimo wszystko Clary i Simon są wysoko w czołówce, ale lubię też Claya i Justina (ostatnio to wręcz ich uwielbiam) z 13rwhy, Michael i Lincoln, i Michael x Fernando (Prison Break), Harvey x Mike (Suits), Hummelberry z Glee i wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Scott i Stiles to na pewno przyjaciele? XD
    *lenny*lenny*lenny*
    Nie no, ja nic nie sugeruję XD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic