niedziela, 10 czerwca 2018

13 powodów dla, których serial powinien dostać drugą szansę

Wszechświat chce nam odebrać Shadowhunters, ale serial nie nauczył nas, że należy poddawać się bez walki. Dlatego mam dla was dzisiaj (13, anologicznie do 13 Reasons Why, które właśnie dostało 3 sezon, ale także dlatego, że tak mi wyszło) powodów dla, których serial powinien dostać drugą szansę:
Więcej w rozwinięciu!
1. Obsada serialu to najcudowniejsi ludzie na świecie
Poczytajcie sobie ostatnie wpisy obsady, żeby zorientować się, że to tak naprawdę najcudowniejsi ludzie na świecie.
Naprawdę nie chcemy się z nimi żegnać.

2. Dalej jest wiele rzeczy do opowiedzenia
Historia Sizzy
Relacja Simona z siostrą
Historia Jace'a z szóstej części serii.
Problemy Jace'a
A to nie koniec. To jedynie kilka wątków, które ostatnio chodzą mi po głowie.
Wątków, które powinny dostać wyjaśnienie i zostać dalej pociągnięte jest naprawdę dużo.

3. Cudowne przesłania ukryte w każdym sezonie
Każda dziewczyna może być swoim własnym wojownikiem.
Twoja krew nie decyduje o tym jakim człowiekiem jesteś.
Rodzina jest najważniejsza.
To, że nie jesteś z kimś spokrewniony, nie oznacza, że nie jest dla ciebie rodziną
Bądź sobą, zawsze.

4. Ostatnie odcinki
To co ostatnio działo się w serialu naprawdę zachęciło mnie do czekania na dalsze odcinki.
Jace wypadł świetnie, uwielbiam tematykę problemów psychicznych. Teraz kiedy w końcu to dostaliśmy, wszystko upadło.

5. Malec
Jak można kończyć serial, którego częścią jest jeden z najbardziej popularnych parringów na ten moment. Malec przecież zasługuje na tak wiele. W ostatnim sezonie nie podobało mi się wszystko co się między nimi działo, ale nie zmienia to faktu, że jestem ich fanką i czekałam na więcej tej dwójki. O wiele więcej niż 12 odcinków.

6. Sizzy, które nie dostało swojej szansy by zaistnieć
Od początku cieszyłam się, że twórcy chcą poczekać z tą dwójką. W książkach również ich związek pojawił się dość późno, więc to wydawało się adekwatne. Przy końcówce 3A dostrzegliśmy coś co było szansą dla tej dwójki. Jest szansa, że może w trakcie tych ostatnich odcinków dostaniemy Sizzy (inaczej im nie wybaczę), ale to nadal za mało. Clace miało dla siebie 3 sezony, Malec również. Chcemy sprawiedliwości dla Izzy i Simona.

7. Dajmy szansę Clace na szczęście
Razem przez 3 sezony. Z małymi i większymi wzlotami i upadkami.
Jednak przez te całe 3 sezony mieli dla siebie mało szczęścia.
Uważam, że przydałaby im się szansa na jakiś happy ending.

8. Tyle postaci, tyle historii, a tak mało czasu...
12 odcinków, a tyle ważnych postaci. Potrzeba o wiele więcej czasu, żeby wyjaśnić wszystko co wydarzyło się w przeciągu 3 sezonów. A my chcemy o wiele więcej.

9. Nocni Łowcy są jedyni w swoim rodzaju.
Nie ma drugiego takiego serialu, a to oznacza, że nie ma takiego drugiego Instytutu, Idrisu (który btw jest piękny) i Świata Cieni. To jest unikalne.

10. Serial nie był idealny, ale łączył nas wszystkich
Co prawda zdarzały się takie osoby, które krytykowały ten serial.
Ale nie przeszkadzało nam to co tydzień czekać na napisy, a potem odbywać długie dyskusje pod
komentarzami. Dla mnie żaden serial nie jest idealny, ale jest wiele takich, które powodują na mojej twarzy uśmiech. Shadowhunters należy do tej listy.

11. Świetna muzyka
Ruelle i nie tylko.
Oglądając Shadowhunters poznałam wiele świetnych piosenek i jak dla mnie to jest jedna z tych rzeczy, która jest zrobiona w serialu idealnie.

12. Najlepsi fani na całym świecie
Wy. My. Wszyscy, którzy aktualnie walczą o Shadowhunters na wszystkich portalach społecznościowych.
Mówi się, że prawdziwego przyjaciela poznaje się w trudnych czasach, tak najlepsi fani zostają ze swoimi ulubieńcami nawet w czasie kryzysu. I my się nie poddamy, i wy nie powinniście.
Zobaczcie co już osiągnęliśmy.

13. I ostatnie, ale nie najgorsze — Nasz blog.
Całą naszą ekipą uwielbiamy pracować nad tym blogiem. Dzięki niemu się poznaliśmy i dzięki niemu jesteśmy w stanie być w kontakcie każdego dnia.
Dzięki niemu mamy co robić w wolnych chwilach i jest to dla nas naprawdę wielka przyjemność.
Czekałam na to, że przede mną jeszcze lata pracy na tym blogu, zdążyłam już do niego przywyknąć

***
Nic dodać, nic ująć.
Serial ma w sobie tyle pozytywów, że mogłabym spokojnie dojść do 100 powodów, dlatego właśnie zasługuje na to, by trwać dalej.
Dajcie znać jakie są wasze powody i na co najbardziej czekacie w nadchodzącym sezonie.
Dodatkowo udostępniajcie ten post na Twitterze z hashtagiem #SaveShadowhunters i #PickUpShadowhunters, im nas więcej tym większa szansa na to, że ktoś nas zauważy!

28 komentarzy:

  1. "Zrób mi zdjęcia do posta" - fajnie, że użyłaś tylko 1 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorka, miałam użyć twoich, ale coś mi się nie chciała załadować nasza konwersacja i już mnie szlak trafił. A wgl, wtedy myślałam, że to zdjęcie do 1 punktu jest twoje, dopiero potem ogarnęłam, że to ja je robiłam xD

      Usuń
  2. Przyznam szczerze, że za obsadą za bardzo nie przepadam, tzn część mi odpowiada a część nie. Jednak anulowanie serialu i nie danie mu szansy godnego pożegnania się z fanami dając mu dodatkowy sezon to jakaś kpina. Ten serial musi być dobrze zakończony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsada jest właśnie świetna. Można się czepiać ewentualnie niewielkich, mało znaczących szczegółów. Żaden serial nie ma chyba aż tak zajebistej obsady. Nie wiem, co ci się w niej nie podoba XD

      Usuń
    2. Gusta są różne. Mi np. bardzo podobała się obsada filmowa a wielu fanom nie. W przypadku serialu obsada przynajmniej w części jest dla mnie średnia. Serial jednak oglądam ze względu na wielką fascynację DA

      Usuń
  3. Ja czekałam na romans Luka i Maryse ale teraz chyba nic z tego wątpię czy w tej sytuacji w ogóle ruszą ten wątek.Na samą myśl że blog także zniknie czuję się załamana,chociaż staram się wierzyć to jednak coraz słabiej bo znam życie niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sam blog nie zniknie.
      Może nadal Malu nbędzie robić ciekawostki, gadżety etc. Może ja będę dalej pisał swoje luźne notki. Może Chloe go przemianuje na inny ciekawy serial (choć to już nie będzie to samo)

      Usuń
    2. To nie byłoby to samo. Lepiej może na razie wstrzymać się z takimi upiornymi planami i wierzyć, że to jeszcze nie koniec Shadowhunters

      Usuń
    3. Co do bloga, to dołączając tu, wiedziałam że piszę się na niego na długość trwania serialu. Widziałam parę blogów o PLL - niby dodawali różne zdjęcia obsady, ale na tym był koniec. Przecież ile można wspominać? To tylko rani :(

      Usuń
  4. Malec to najlepszy powód, żeby walczyć o ten serial. Jasne, cała reszta powodów oraz wiele innych, niewymienionych też, ale Malec. Zwłaszcza Malec. Dobijające jest szczególnie to, że jeśli faktycznie w odcinku 3x19 się rozstaną, to niby kiedy do siebie wrócą? Gdyby tak się stało, to byłoby niewybaczalne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz może dlaczego malec się rozstanie w 3×19

      Usuń
    2. Tzn. prawdopodobnie tak będzie, bo tytuł odcinka 3x19 to "Aku cinta kamu". To chyba może oznaczać tylko jedno... W końcu właśnie to powiedział Magnus do Aleca przy rozstaniu. Poza tym, w 3 sezonie chyba miała się pojawić Camille, a do tej pory jej nie było, więc pewnie się pojawi, a to też chyba może oznaczać tylko jedno... To niby nie jest aż takie pewne, ale bardzo możliwe. To nie tylko moje zdanie

      Usuń
    3. Znowu ile razy można się kłócić i rozstawać masakra.Nie mam pojęća dlaczego znowu ma się pojawić Camille.To jest chyba jakiś jeden wielki żart!!!

      Usuń
    4. To akurat jest książkowe rozstanie Maleca, więc wszyscy wiedzieli, że prędzej, czy później nastąpi, ale chyba nie w takich okolicznościach.
      Jednak zgadzam się z tobą, te zrywanie, schodzenie się i tak na okrągło... czasem ta serialowa drama jest męcząca.

      Usuń
    5. A jak Malec się rozstaną w tym 3×19 odc to oni mają zamiar do siebie wrócić bo jak nie to się wkurze

      Usuń
    6. Muszą do siebie wrócić, nie ma innej opcji w ogóle. No ale chyba nie tak od razu. No wiesz, po czymś takim... Jeśli miałoby nie być 4 sezonu, to trochę ciężko chyba by było. Tym razem sprawa będzie grubszego kalibru i to by było zbyt na siłę, gdyby nagle wrócili do siebie po dwóch odcinkach. Czegoś takiego nie da się tak od razu wybaczyć. Wiem, że ich miłość jest silniejsza od wszystkiego, ale takie szybkie zerwanie i szybkie wracanie to nawet w tym przypadku byłoby naciągane. Szczerze mówiąc, to chciałabym zobaczyć porządnie załamanego Aleca, który ciągle nęka Magnusa telefonami i robi wszystko, żeby go odzyskać, a Magnus go unika i jest na niego cholernie zły, obaj ze złamanymi sercami i nie wiedzą, co zrobić. Po jakimś czasie Magnus mu wybacza i wraca do Aleca i jeden wielki happyend. Właśnie tak to widzę. Ale do tego byłby potrzebny 4 sezon. Nie da się tego zrobić w 2 "finałowych odcinkach". To rozstanie nie może przecież być takie lightowe i krótkie jak to z 2x18. Sprawa będzie w końcu o wiele poważniejsza. Nie wiem, co mają zamiar z tym zrobić, ale nawet nie przyjmuję do wiadomości, że to koniec Shadowhunters

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Plis dajcie mi spojler bo zaraz umrę dlaczego malec zerwie, o co pójdzie i kto z kim zerwie.

      Usuń
    9. Magnus zerwie z Alekiem. Alec będzie spiskował z Camille w sprawie odebrania mu nieśmiertelności i dlatego. Tzn., jeśli nie znasz sytuacji, to może się wydawać nielogiczne i że w ogóle dlaczego chciałby coś takiego zrobić, ale Camille mu wmawiała, że jest taki sposób, żeby na zawsze byli razem i że to niby jest odebranie Magnusowi nieśmiertelności. De facto w takiej sytuacji na Magnusa zwaliłyby się wszystkie lata i nie przeżyłby tego. Alec pewnie nie miał tej świadomości i tak naprawdę nie chciał tego zrobić, po prostu Camille go podpuściła. Potem bardzo żałował, chciał ją nawet zabić, ale okazało się, że już nie żyje. Magnus w końcu zrozumiał, że Alec zachował się jak debil, ale nie miał w gruncie rzeczy złych intencji i w efekcie mu wybaczył, wrócili do siebie. The end

      Usuń
    10. Pewnie po to są te dodatkowe 2 odcinki, że jeśli coś się wydarzy w tych poprzednich to zdążą skleić wszystko na czas i dać nam porządny finał. Przynajmniej tak cały czas powtarzają.

      Usuń
    11. Nie da się zrobić konkretnego finału w dwa odcinki. No bez jaj. Jest dużo wątków, które trzeba by było tam wepchać i jakoś zakończyć, ale to by było za szybko i na siłę. Nadal mam nadzieję na 4 sezon

      Usuń
    12. Rozumiem że to wszystko było w książce(No bo niby gdzie indziej xd)więc ile w książce trwało to ich rozstanie i jak wogóle wytrzymywali bez siebie (tak wiem jestem psychofanką)

      Usuń
    13. No jak to jak? Ciężko... Alec był załamany, dzwonił do Magnusa miliony razy, ale bez skutku. W końcu Jace rozwalił mu telefon. Z Magnusem było niewiele lepiej, ale przecież nie mógł mu tak od razu tego wybaczyć

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej mnie śmieszy, że martwa Hannah dostała 3 sezon, a nam nie chcą przedłużyć serialu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to że jej nawet w tym sezonie nie będzie xd

      Usuń
  7. Z piątym punktem się trochę nie zgadzam, ale z resztą to tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic