wtorek, 5 czerwca 2018

Gadżety Shadowhunters

Hejka!
Witam Was, w tym smutnym dniu. Chyba wszyscy poznali (nie) radosną nowinę. Jak się trzymacie? Powiem Wam, że u mnie z tym marnie — jestem na tym blogu już prawie rok (w lipcu będę mieć rocznicę, hah) i nie wyobrażam sobie mojego funkcjonowania bez serialu, blogowania. Jednym słowem m a s a k r a. Ale do rzeczy, będzie później post od dyskusji.

Która z obecnych tu panien skusiłaby się na taki zestawik kosmetyków ze Shadowhunters? Niestety, takie skarby tylko za granicą :(( Natrafiłam na to zdjęcie parę miesięcy temu w internecie i miałam je Wam wrzucić, ale wiecie, mój zapłon czasami powala.

11 komentarzy:

  1. A która by się nie skusiła😂 Ciekawe co tam jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale wypatrzyłam pomadki i cienie, nawet tyle by mi starczyło xD

      Usuń
  2. W Ameryce to chyba można kupić wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ale trudno o dobry nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że jestem ogólnie w złym stanie psychicznym, a oglądanie Shadowhunters (zwłaszcza Malec <3) jest w tym momencie ważnym elementem mojego życia, to nawet to chcą mi zabrać... Nawet przeklinać i wkurwiać mi się nie chce (co dla mnie nietypowe XD), jestem autentycznie załamana, źle to znoszę. Chciałabym się uczepić jakiejkolwiek nadziei, że może jednak coś się zmieni w tej sprawie, ale nie wiem, czy to miałoby sens. Jak mówią, nadzieja matką głupich. No ale, z drugiej strony, umiera ostatnia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam to oglądac jakieś 4 dni temu i obecnie jestem w połowie 3 sezonu
    szkoda że właśnie kiedy go zaczęłam oglądac on się kończy no i jeszcze trzeba czekac tyle czasu na ostatnią częśc
    Zastanawia mnie czemu te seriale znikają bo to nie pierwszy który zostaje anulowany mała oglądalnośc czy coś innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc witaj w naszym świecie.
      Może jeszcze jakoś uda się uratować ten serial...

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przymierzam się do tego serialu. Z tego co widzę wszyscy pozytywnie go oceniają. Jeżeli chodzi o gadżety serialowe, to od nie dawna zaczęłam kolekcjonować przedmioty związane z Stranger Things. Ostatnio wpadł np. w moje ręce stylowy notes z nadrukowanym logiem serialowym, który znalazłam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego. W sklepach internetowych często dostać można przeróżne gadżety, które z pewnością będą nie lada gratką dla każdego serialomaniaka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie znam tych gadżetów jednak jestem zdania, że jak najbardziej mogą się one podobać i stanowić fajny prezent. Chociaż ja swojemu tacie bardzo chętnie kupuję prezenty w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty i wiem, że mu się one bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic