wtorek, 5 czerwca 2018

Serial anulowany

Dziś rano budząc się dowiedziałam się, że kilka godzin temu został przesądzony los Shadowhunters. Podobno stacja Netflix odcięła serial od budżetu. Nadchodzący sezon 3B będzie ostatnim. Twórcy jednak powiadomili nas, że finałowe dwanaście odcinków podobno są najlepsze jak dotąd, a finał będzie składał się z dwóch części.
To jest naprawdę smutna wiadomość, ponieważ byłam gotowa na lata pracy na tym blogu.
Na pewno nie wyobrażałam sobie takiego szybkiego końca.
Ale, jeśli ktoś z was chce jeszcze powalczyć. Na Twitterze zorganizowany został hashtag: #SaveShadowhunters. Od momentu pojawienia się tej informacji pojawia się wiele postów na Twitterze pod tym właśnie hashtagiem. Dodatkowo możecie tam znaleźć posty aktorów na temat tej informacji. Aczkolwiek mam w planach jeszcze dzisiaj zrobić osobną notkę na te posty obsady.
Jeśli coś się zmieni, dam wam znać. Jednak na ten moment trudno mi wyobrazić sobie smutniejszy początek dnia. 
#SaveShadowhunters

13 komentarzy:

  1. Ale tam było coś, że "powraca wiosną 2019"???
    I to chyba nie do końca anulowany, bo zobaczymy raczej finał książkowy, tylko szybciej niż się spodziewalismy...

    Masz literówkę w nagłówku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No na zjęciu jest info, że jeszcze wraca. Ale fakt faktem cała obsada na Twitterze nazywa to ,,cancelled", czyli anulowany.

      Usuń
  2. Czułam, ze prędzej czy później tak się stanie jak miał niską oglądalność. Tyle seriali zostało zdjętych z tego powodu, ze SH nie mógł być wyjątkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał niską oglądalność, bo Freeform prawie w ogóle nie promował 3 sezonu.

      Usuń
  3. Bardzo lubię SH, ale kurde dopiero teraz chcą nam pokazać dobry sezon? Już chyba trochę na to za późno. Jak dla mnie jedynym dobrym sezonem był 2b. Nie tylko z powodu Jonsthana, ale całej akcji. 3A niestety bardzo się dla mnie ciągnął. 2 finałowe odcinki bardzo dobre, ale reszta niestety nudna i nieprowadząca do niczego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego. Serial utrzymywali jedynie fani Cassandry Clare. Aczkolwiek smutnobo to Nocni Łowcy i ich świat. Szkoda obsady bo bylo świetnymi aktorami😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość fanów Cassandry nie ogląda serialu XDDDD Więc to nie prawda, ze oni go utrzymywali.

      Usuń
    2. Zgadzam się, większość fanów Cassie często jeździła po serialu na różnych forach

      Usuń
    3. Ja na przykład jestem fanem serialu i książek jeszcze nie czytałam. To nie tylko ja, takich osób jest nawet całkiem sporo. Ci, co czytali książki, to zazwyczaj czepiają się, że coś było inaczej niż w książce (to akurat dużo rzeczy), to niedobre, to takie, to srakie, itd. Wkurzający ludzie po prostu. Fakt, niektóre wątki trochę też bym zmieniła, ale mimo wszystko serial mi się podoba. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się, żeby tak totalnie wkręcić się w jakikolwiek serial tak jak w Shadowhunters. Przywiązałam się do niego. Teraz jestem załamana informacją o prawdopodobnym zakończeniu ;(

      Usuń
    4. Ja na przykład przeczytałam wszystkie książki i osobiście wolę serial.

      Usuń
    5. No i bardzo dobrze. Jeśli chodzi o serial, to można by było doczepić się jakichś szczegółów, ale całokształt jest genialny ;)

      Usuń
  5. W sumie nawet nie wiem co powiedzieć ta wiadomość zwaliła mnie z nóg.Jestem fanką CC ale SH też kocham i będzie mi bardzo ciężko bez serialu,nie mogę dalej pisać.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic