wtorek, 19 czerwca 2018

Nowa data pemiery 3b?

Siema.
Mam dzisiaj dla Was posta z informacją, która jednocześnie zszokowała, zachwyciła oraz zasmuciła.
Jaka ona jest?
Zapraszam do rozwinięcia.



***
Otóż, jak podaje strona SpoilerTv.com, Freeform ustalił nową premierę sezonu 3b. Jest ona wyznaczona na 16.06.2018.
Tak jak napisałem mam co do tej mieszane uczucia, ponieważ: albo to znaczy, że wygraliśmy wojnę i serial będzie miał więcej sezonów, albo będziemy musieli się szybciej pożegnać (odpukać). Innych opcji nie widzę.

---
I to by było na tyle.
Napiszcie co o tym wszystkim myślicie i jakie według Was są intencje freeform'u robiąc zmiene daty.
A tak z innej beczki, oglądał ktoś Polaków? No przecież to była jakaś tragedia, dwa gole na...
A dobra kończę bo jak się rozgadam to będzie masakra.
Bayo
Pozdrawiam gorąco, Danko 

19 komentarzy:

  1. Nie wiem, coś mi tu nie gra. Najpierw anulowanie, teraz przeniesienie na sierpień by z powrotem usunąć tą datę. Coś tu gra na uczuciach fanów i robiąc sobie z tego "jaja" .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też coś tu nie gra i to mi się wcale nie podoba.

      Usuń
    2. http://theseriesregulars.com/shadowhunters-air-date-confusion-only-fuels-fandom-ire/ Artykuł z dzisiejszego dnia, na Twitterze znalazłam. Coś sie dzieje za kulisami, oby szło w dobrą stronę

      Usuń
    3. A mi się wydaje, że wcześniej powiedzieli, że premiera wiosną 2019 bo chcieli mieć ewentualny czas na zmiane decyzji

      Usuń
    4. Z nimi wszystko jest możliwe. Nawet jeśli chcieli dać sobie czas na ewentualne zmiany w terminie nadawania serialu

      Usuń
  2. Może ja źle spojrzałam ale czy w tym artykule podanym w poście nie jest 16 sierpnia. Przeglądałam go już wcześniej i tak mi się wydawało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest 19. Specjalnie dwa razy sprawdzałem, żeby na mnie Malu nie krzyczała 😂

      Usuń
    2. I tak masz literówkę w tytule posta :p

      Usuń
    3. A jednak jest tam 16 sierpnia,19 się pojawia jako data aktualizacji mówiącej, że data znikła z witryny Freeform i czekają na więcej informacji. Obawiam się, że to niestety kolejna plotka :/

      Usuń
  3. Dobrze widziałaś, tylko nie wiadomo czy to jest prawda, ale z tym trzeba poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez tego co wiem, to już było kilka takich artykułów. Masakra.

      Usuń
    2. Dlatego nie cierpię dezinformacji, bo nie wiadomo czego się trzymać :( :( :(

      Usuń
  4. To niech się w końcu zdecydują na jedną datę , a nie co chwila zmieniają zdanie bo to jest denerwujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez tak mi się wydaje, jednakże coś się dzieje za kulisami i chyba najwyraźniej wkrótce się dowiemy co konkretnie się świeci. Nie zmienia to faktu aby nadal walczyć o nasz serialowy dom - rodzinę <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie rację moim zdaniem oni czekają aż się zmęczymy.
    Strasznie denerwujące są te dziwne informacje najpierw nadzieja ,a za jakiś czas beznadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przecież 16.06.2018 już był. Nie rozumiem???

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że to prawdziwa informacja i że są szanse na 4 sezon ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic