środa, 20 czerwca 2018

Poznajmy się lepiej! #1 — Zabawa

Hejka!
Przychodzę dziś do Was z kolejnym postem z serii #zabawa. Dzięki tej zabawie mamy poznać się lepiej — a właściwie to Wy macie poznać lepiej nas (adminów). Chodzi o to, że macie (możecie xd) zadać nam pytanie/a w komentarzach, a my Wam na nie odpowiemy. Tylko wiecie, nie koniecznie o adres zamieszkania ani nic w tym stylu xD Później z tych pytać stworzymy notatki o sobie i wstawimy je do zakładki redaktorzy :) Powodzenia!

Szablon:
(Nazwa admina): (pytanie....)

33 komentarze:

  1. Do wszystkich adminów: gdzie się uczycie? co studiujecie? profile klas, kierunki i specjalizacje studiów?
    Ja od siebie dodam, że studiuję pierwszy rok Inżynierię Środowiska na Politechnice Gdańskiej i obecnie mam dwa tygodnie sesji i jedynym moim oderwaniem w tym czasie od nauki jest zaglądanie na tego bloga i dowiadywanie się różnych nowinek + czytanie "Darów Anioła". Ogólnie to najpierw zaczęłam oglądać serial a dopiero niedawno dobrałam się do książek ale sobie postanowiłam, że kolejne części książek będę czytać po obejrzeniu odpowiednich sezonów, aby sobie nie spojlerować i mieć pełną przyjemność z oglądania :D

    Izza ;*

    P.s. Ups...Miało być o was a ja tu się wam o sobie rozpisałam, sorki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, przecież mieliśmy się poznać. To działa w dwie strony ;)
      Tooo... studiuje i często praktykuje leniuchowanie. Aktualnie uczęszczam do 2 klasy gimnazjum, więc nie ma się co rozpisywać xD
      Prawdopodobnie jestem tu najmłodsza xD

      Usuń
    2. Jeśli o mnie chodzi, to jestem pierwszoklasistą w technikum na profilu mechatronika.

      Usuń
    3. Oooo... Malu jest w moim wieku 😂❤

      Usuń
    4. Miło ^>^
      Czaisz to, że gdyby jednak premiera 3B była wiosną 2019, to my byśmy były przed egzaminami? Jak tu się skupić?! Dobrze, że (chyba) będzie szybciej...
      Idk, czy widziałaś, ale odeszłam z OS i Clace nie będzie zamówienia :((( Zła Paćka usunęła moją informację o odejściu :((

      Usuń
    5. A ja na wiosnę 2019 będę mieć maturę. W sumie to jebać, coś się napisze, ale i tak wolałabym premierę sezonu 3B w sierpniu tego roku XD

      Usuń
  2. Ja poznaję ludzi przez książki , więc oczywista że moje pytanie to:co lubicie czytac oprócz DA i CC autor i tytuł.
    Dwie potrawy które kochacie jeść , jedna którą kochacie gotować.
    To jest ważne co was śmieszy do łez ,mnie humor absurdalny typu 13 posterunek, a was?
    Co was wzrusza takiego lekko osobistego.
    Ostatnie ulubiony zwierzak i dlaczego.xD
    Jak nie kot to nie piszcie. XD
    To oczywiście głupi żart nawet jak lubicie mrówki w akwariach to też napiszcie.
    Zapmniała bym czy fascynują was mięśnie i tatuaże?
    Danko ty też na to odpowiedz.:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Lubię "Legendę Kella" Andy Remica (?) oraz serie "Persie Jackson i Bogowie Olimpijscy", autora nie pamiętam, a jestem zbyt leniwy żeby sprawdzić XD
      2. Pizza oraz Kotlet schabowy z kluskami i czerwoną kapustą XD Lubie gotować w sumie wszystko co umiem przygotować.
      3 Polskie stare komedie "Kiler", "Chłopaki nie płaczą" etc.
      4. Zależy od sytuacji, nie umiem dokładnie określić, ale taka rzecz, która mnie często wzrusza, to reakcje ludzi na powrót członka ich rodziny z wojska. Zobacz sobie na yt.
      5. Uwielbiam psy, a w szczególności te typu wilkowatych, ponieważ dla mnie mimo tego, że mogą być niebezpieczne, to mimo wszystko one są najbardziej wiernymi psami dla swoich przyjaciół oraz dlatego, że są po prostu najpiękniejszymi psami na świecie.
      6. Tak tatuaże mnie fascynują, powiem szczerze lubię dziewczyny z tatuażami XD Oczywiście wszystko musi mieć umiar, ale tak tatuaże mnie fascynują i sam chcę sobie takiego sprawiać. A co do mięśni, to cudze mnie nie fascynują, moje w sumie też nie, ponieważ jeszcze muszę nad nimi popracować XD
      Tak to u mnie wygląda. Może trochę się pogubiłem w niektórych wypowiedziach, ale ma nadzieję, że zrozumiesz co piszę XD

      Usuń
    2. Wytatujmy sobie runę gdzieś xD Ja dalej jestem za palcami/nadgarstkiem xD

      Usuń
    3. To w takim razie będę miał dwa XD

      Usuń
    4. Ja mam w planach co najmniej runę Angelic Power, ale na razie zaczekam, bo muszę sprawdzić, czy się nie rozmyślę XD

      Usuń
  3. 1. Katarzyna Berenika Miszczuk — WSZYSTKIE JEJ KSIĄŻKI! (Nawet ostatnio mamę zmusiłam do przeczytania takiej jednej xd)
    2. Pierogi ruskie, spaghetti, pizza i zupa ogórkowa (a co tam, że miały być 2 xD) A z gotowania, to lubię wszystko. Tylko krojenie mięsa mnie obrzydza trochu xD Ale jakbym miała wybrać, to chyba smażenie naleśników — co z tego, że 2 godziny (dosłownie) smażę 10 placków.
    3. Emmmm, idk xD Kocham humor autorki wyżej wymienionej — jej teksty są boskie. Od dwóch dni kocham się w Lucyferze i jego humorze xD
    4. Mnie wzrusza wszystko xD Nawet jak znienawidzony bohater umiera. Nie znoszę tematyki raka, zawsze takie filmy mnie rozbrajają, od jakiegoś czasu tak mam :(
    5. Nie kot xD PIESIOOO, bo miałam kiedyś pieska (: To głupie, ale lubię smoki i lisy xD (W końcu mam na watt Mrs_Little_Fox xd)
    6. No nie wiem, takie w miarę. delikatne tatuaże są ok, ale jestem zdania, że te większe na stare lata okropnie wyglądają xd Mogłabym sobie kiedyś zrobić taki malutki na palcu, czy nadgarstku :D A mięśnie, he, zależy gdzie xD

    (Masz u mnie zaległy rozdział i tak btw zaraz dodaję nowy xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie lubicie boyxboy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, znowu?
      No dobra, jest pytanie, jest odpowiedź.
      Czemu nie lubię? Nie wiem. To jest szczera odpowiedź. Nie lubię patrzeć jak facet całuje faceta lub gdy robią coś ekhm więcej. Nie mówię, że mnie to obrzydza (a przynajmniej nie zawsze), ale tego nie lubię i najczęściej sceny miłosne Maleca czy innych boyxboy pomijam. Mam do takich związków niechęć moralną i tyle. Zwłaszcza, że teraz praktycznie wszędzie to jest. Nazwij mnie homofobem proszę bardzo, ale to jest jedyna krytyka, która mnie mało obchodzi.

      Usuń
    2. Czy nie lubię to nie wiem. Nic mnie jakoś tak szczególnie nie zainteresowało. Shippuję girlxgirl w The Originals. Liczy się? W sumie to raz shippowałam boyxboy, też właśnie w tym samym serialu. Ja tam w ogóle wszystkich shippowałam, ale te 2 pary jakoś szczególnie z tych drugoplanowych

      Usuń
  5. No to teraz wszystko wiem,wy za to znacie moje prawdziwe imię, tylko kurczę czemu nikt nie kocha kotów?
    Trudno muszę żyć z tym ciężarem.
    Myślę Danko że ty nie powinieneś się tłumaczyć z tego co ci się podoba masz prawo być sobą i nikomu nic do tego.
    Zawsze lubiłam tatuaże ale niestety słabo się goję zawse chciałam mieć KOTA.xD
    Dzięki że od powiedzieliście bałam się że za dużo i że wścibskie ale widzę że spoko.
    Post BARDZO fajny, ale teraz do łożkowa.
    Fajnych snów szczególnie z ekipą SH.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytacie jakieś fanfiction? Jeśli tak, to jakie/o czym? I czy jest taka rzecz, która was maksymalnie wkurwia, gdy autor taką zrobi? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam albo raczej czytałem, bo teraz sam pisze XD Co mnie wkurwia? Jak ktoś piszę prawie i samo co jest w książkach i nazywa to ff

      Usuń
    2. Z tymi błędami to prawda XD Wypominanie brakującego przecinka byłoby bez sensu, ale jak ktoś ma poważne błędy i ma ich dużo, to trzeba na to zwrócić uwagę, bo trudno coś takiego czytać. Z powielaniem wydarzeń z książki to też prawda. Fakt, nie należy zmieniać charakteru bohaterów ani najważniejszych wydarzeń (wydarzenia mogą być inne, jeśli to całkiem alternatywna wersja historii), należałoby się też trzymać kanonu, ale wydarzenia i wątki można poprowadzić nieco inaczej, coś dodać, coś wyrzucić, a niekoniecznie trzeba kopiować książkę (choć to też zależy od sytuacji). Jednak, moim zdaniem, ważne jest też, żeby nie przekombinować, bo wtedy też może wyjść chujowo XD
      Dorzucę od siebie, że cholernie wkurwia mnie, gdy czytam jakieś nawet nieźle zapowiadające się boyxboy, a potem okazuje się, że ktoś z totalnego pasywa robi na siłę aktywa albo na odwrót. Po prostu szlag mnie wtedy trafia (nie wspominając już o natychmiastowym zaprzestaniu czytania, przeklinaniu niedojebanego autora i zapamiętaniu, żeby następnym razem omijać to opowiadanie szerokim łukiem)
      Dobra, koniec tej frustracji, chyba wystarczy XD

      Usuń
    3. O, jest jeszcze coś wkurzającego - komentarze typu "💓💓". Czyli komuś się podobało, czy jednak nie?

      Usuń
  7. Jaki macie ulubiony owoc?
    Mój ulubiony to gejfiut (he he, he he, he he XD). No dobra, nie. Tak na serio to chyba mandarynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubicie kurtki jeansowe? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulubiona marka/model samochodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka - mustang.
      Model - Wszystkie do rocznika 1980

      Usuń
    2. Jestem w tym zielona xD

      Usuń
    3. Kurwa, Dankomen, mamy coś wspólnego XD
      Wielbię Fordy Mustangi, co prawda nowsze, ale jednak. Za model typu Ford Mustang Shelby GT500, np. z 2013 (i za wiele innych) dałabym się pokroić. Ford Mustang to po prostu samochód marzeń. I choćby świat miał się zawalić, muszę go kiedyś kupić. Wtedy wreszcie miałabym jakiś powód do zadowolenia ;)

      Usuń
  10. Czy jest taka rzecz, której byście nigdy nie zrobili, nawet gdyby ktoś naprawdę duuużo zapłacił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie skrzywdziłbym drugiego człowieka.

      Usuń
    2. Ja pewnie to co Danko, a przed chwilą przeglądałam fb i było "czy wszedłbyś na 10 minut do kabiny pełniej kalaruchów, gdzyby dali ci za do milion zł?" Raczej też nie XDD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic