czwartek, 14 czerwca 2018

ShadowOfHaeven

No cześć.
Ostatnio Chloe się chyba nudziło i postanowiła przeszukać różne zakątki yt w poszukiwaniu czegoś ciekawego - i znalazła. Otóż podesłała nam mi i Malu linka do fajnego kanału pewnej dziewczyny, która robi można powiedzieć teledyski do różnych piosenek z urywków filmów i seriali. Większość z nich jest o Shadowhunters, ale jest też kilka z Igrzysk Śmierci. 

Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters
Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do rozwinięcia.



Poniżej macie jeden z lepszych jak dla mnie filmików.


A tu link do jej kanału, polecam z całego serca.

--- 
I jak podoba się?
Napiszcie co myślicie o takich filmikach, a ja idę oglądać Grę o Tron.
Pozdrawiam gorąco, Danko.

12 komentarzy:

  1. Pytanie:
    Jak przeczytałam DA i DM, to co teraz?
    Kroniki
    Opowieści
    Mroczne Intrygi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecałabym kroniki, a potem opowieści, fajnie się będzie jakby łączyć z DA i DM, a dopiero na końcu Intrygi

      Usuń
    2. Tak myślałam, dzięki :D

      Usuń
  2. W tej kolejności co zapisałaś.Teraz będzie w końcu czas na czytanie.XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, okej. MI przeczytam jak wyjdzie ostatni tom, nie będę czekać na kacu rok.

      Usuń
  3. Od dawna oglądam filmiki i muszę przyznać ze niektórzy to naprawdę mają talent.Pozazdrościć.
    Ale muszę przyznać także że fantazja nie których jest dość zaskakujaca,jak to mówią są gusta i guściki.
    Ja wolę te proste filmiki bez szokowania ze spokojną romantyczną muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób tak Malu ja cały czas cierpię czekając na trzecią część.
    Powiem ci ze ten nowy cykl Veroniki Roth "Naznaczeni smiercią" czytam dwójkę i ukradł mi połowę serca które należało do CC.Polecam jak dla mnie cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemmm, czaimy się z przyjaciółką na te książki, odkąd wyszła I. Warto dla samej okładki, ale ja książek nie kupuję, więc czekam na e booka. Niedługo dostanę z biblioteki kod do Legimi. Niestety w tym miesiącu brakło ;(

      Usuń
  5. Ja kupuję dużo!A potem pożyczam tym co chcą,to mój wkład w dobro wszechświata.xD
    Na VR się czai moim zdaniem warto.xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dobra, już mi działają komentarze, taki zawał.
      Ja z tych co nie kupują, ale moja przyjaciółka non stop nowego z książek, więc pożycza mi ☺☺

      Usuń
  6. Pozazdrościć taka przyjaciółka to skarb no i oszczędza się kasę.:)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic